Re: Ledikant
De bedoeling van de parades is om alles wat je op 1 dag plaatst in 1 topic te verzamelen........bij deze heb ik jouw 3 topics samengevoegd.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ledikant
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De bedoeling van de parades is om alles wat je op 1 dag plaatst in 1 topic te verzamelen........bij deze heb ik jouw 3 topics samengevoegd.
Hele mooie taarten zeg, erg realistisch!
mooie taarten favoriet van mijn zoontje is de nege taart ...lol
mooie taarten favoriet van mijn zoontje is de enge taart ...lol
wat maak jij een prachtige taarten zeg!
Wat een prachtig ledikantje!
Wat voor vrijwilligerwerk doe je?
Wat mooi zeg!
Wat een prachtig ledikantje!
Wat voor vrijwilligerwerk doe je?
Dank jullie wel!
Ik werk bij een atelier/winkel waar mensen werken met een lichamelijke beperking en/of niet aangeboren hersenletsel, best heftig af en toe, maar echt geweldig werk! Ik werk bij de textiel activiteit, daar maken we zelf vilt, vilten bloemen, tassen, sjaals, maar we naaien ook veel met gewone stoffen, en we breien, haken enzo. Verder worden er sieraden gemaakt, glasfusie, kaarten, veel met fimo klei. Dat doe ik elke donderdag, ik ben er dan van half 10 tot half 4 (uhm, meestal van 9:15 tot 16:00 haha, zo moeilijk weg gaan af en toe ), dat doe ik in april 2 jaar en met steeds meer plezier
Wat mooi dat je dat vrijwilligerswerk doet! Ik werk zelf op een KDC met tieners met een verstandelijke beperking en we zijn altijd zo blij met vrijwilligers. Het geeft ons vaak net die extra paar handen om leuke activiteiten te doen en dingen mogelijk te maken. Alle lof aan vrijwliigers!
Wat mooi dat je dat vrijwilligerswerk doet! Ik werk zelf op een KDC met tieners met een verstandelijke beperking en we zijn altijd zo blij met vrijwilligers. Het geeft ons vaak net die extra paar handen om leuke activiteiten te doen en dingen mogelijk te maken. Alle lof aan vrijwliigers!
Ja veel meer mensen zouden het moeten doen ♥ Zeer zinvolle invulling van je vrije tijd en ondanks dat je niet betaald krijgt, krijg je er zoveel anders voor terug Ik ben er heel enthousiast over!
Ik ben trouwens ook vrijwilliger bij een soort activiteitencentrum, elke zaterdag is er een activiteit voor mensen met een handicap en daar begeleid ik met twee anderen de creatieve activiteit (eens in de 2-3 weken, met begeleiding binnen handbereik, maar in principe wordt het gerund door vrijwilligers). Dat is ook van alles door elkaar, van hersenletsel tot meervoudig gehandicapt, als ze maar geen lichamelijke zorgvraag hebben, want geen van ons heeft een opleiding in de zorg. En binnenkort start ik een vilt activiteit voor kinderen, als dat goed gaat, voor volwassenen, en als dat allemaal lukt, dan ook mijn eigen activiteit voor mensen met een beperking.
Wauw! Echt geweldig Je bent het levende bewijs dat niet alleen de cliënten maar ook de vrijwilligers zelf er voldoening uit halen. Klinkt allemaal super leuk! Blij dat er mensen zoals jij zijn!!
Toppertje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Ledikant