Onderwerp: isolerende tempex box
Wie weet waar ik isolerende tempex boxen kan bestellen??
Ik heb er minimaal 30 nodig voor een bestelling
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » isolerende tempex box
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet waar ik isolerende tempex boxen kan bestellen??
Ik heb er minimaal 30 nodig voor een bestelling
Ik zag een website voorbij komen van de verpakkingsboer.
En ik weet niet hoe groot ze moeten zijn, maar de makro heeft ook altijd van dat soort dozen staan (groot)
Groot in omvang (wellicht), groot in prijs (zeker)...... ik vind ze, als ik ze ergens zie, altijd zó duur.....
Ik moet straks nog even langs de Makro, ik kan altijd even kijken of ik ze zie en wat voor omvang/prijs/materiaal. Dan moet je me maar even een berichtje sturen.....
Groot in omvang (wellicht), groot in prijs (zeker)...... ik vind ze, als ik ze ergens zie, altijd zó duur.....
Ik moet straks nog even langs de Makro, ik kan altijd even kijken of ik ze zie en wat voor omvang/prijs/materiaal. Dan moet je me maar even een berichtje sturen.....
Als je zou willen kijken voor me graag!!
De binnenmaat moet iig groter zijn dan 20x20
annick67 schreef:Groot in omvang (wellicht), groot in prijs (zeker)...... ik vind ze, als ik ze ergens zie, altijd zó duur.....
De binnenmaat moet iig groter zijn dan 20x20
20x20 is dan vierkant (breedtexdiepte) neem ik aan en de (minimale) hoogte?
Kan je als je er zoveel nodig hebt niet beter een koelwagen huren? Of die dingen huren anders zit je met 30 dozen in je huis
Vragen over "waar kan ik kopen?" mogen in de rubriek taartdecoratie algemeen [MOVE] -> TDA
Denisjuh schreef:annick67 schreef:Groot in omvang (wellicht), groot in prijs (zeker)...... ik vind ze, als ik ze ergens zie, altijd zó duur.....
De binnenmaat moet iig groter zijn dan 20x2020x20 is dan vierkant (breedtexdiepte) neem ik aan en de (minimale) hoogte?
Ja klopt das breedtexdipte, en dan minimaal 10 hoogte
Vragen over "waar kan ik kopen?" mogen in de rubriek taartdecoratie algemeen [MOVE] -> TDA
Sorry
Ik sta nu in de Makro maar zie allen nog zo'n box v an ongeveer 45/45x10/15cm, € 8,46 inclusief BTW.
Het is er nu niet detijd voor, straks in het voorjaar en de zomer meer soorten en maten.
Ik sta nu in de Makro maar zie allen nog zo'n box v an ongeveer 45/45x10/15cm, € 8,46 inclusief BTW.
Het is er nu niet detijd voor, straks in het voorjaar en de zomer meer soorten en maten.
Jammer, maar bedankt voor het kijken
Hanos doos met deksel 3,00 euro. 35 x 25
Hanos doos met deksel 3,00 euro. 35 x 25
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » isolerende tempex box