1

Onderwerp: Boeketje

Deze kleine bruidstaart heb ik afgelopen dinsdag gemaakt voor een vriendin van een bruidspaar wat stiekum even snel wilde gaan trouwen. Zij wilde toch iets doen, dus dat is dit kleine 15 persoons hart taartje geworden.

Ik heb geen cursussen gevolgd voor bloemen en boeketjes, dus dat wel wel even een uitdaging!

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1901702_232845873506256_1367945088_n.jpg

2

Re: Boeketje

Heel mooi!

i just LOVE it!

3

Mooi en je boeket is echt heel mooi zo bij elkaar!

4

Echt in alles weer zo mooi, super strak, mooie hoge taart en wat een prachtig boeket :thumb:

5

Heel mooi!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Heel erg mooi en stijlvol

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Mooi!! Je boeket bloemen is een plaatje om te zien.....wauw!

8

Wat prachtig weer Tamara!
Maarre...mag ik je voor één keer en totaal ongevraagd een klein beetje opbouwende kritiek geven  :O  :O  :O ? Ik zou het lintje in het midden bovenaan het hart bij elkaar laten komen, dan valt het wat minder op. Nu zit het zo in het zicht.O, wat volet het raar om jou kritiek te geven...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

Ongelofelijk mooi!! Prachtig boeket!!!

10

cakebym schreef:

Maarre...mag ik je voor één keer en totaal ongevraagd een klein beetje opbouwende kritiek geven  :O  :O  :O ? Ik zou het lintje in het midden bovenaan het hart bij elkaar laten komen, dan valt het wat minder op. Nu zit het zo in het zicht.O, wat volet het raar om jou kritiek te geven...

Dat geeft niet hoor, ook ik kan een hoop leren. Alleen in dit geval waren het rondom de gehele taart van die kleine stukjes van 12 cm, dus aan de andere kant zie je precies hetzelfde ;)

11

Wow wat een mooi boeket!! Echt knap! :thumb:

12

cakebym schreef:
Dat geeft niet hoor, ook ik kan een hoop leren. Alleen in dit geval waren het rondom de gehele taart van die kleine stukjes van 12 cm, dus aan de andere kant zie je precies hetzelfde ;)

Dan heb ik niets gezegd! (Moet me ook niet overal mee bemoeien... kon me al zo moeilijk voorstellen dat je dit niet gezien had.)

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

IK vind hem heel mooi!! is de kleur van het haart een beetje ijs blauw?

14

Hij is gewoon wit, het zal wel door de belichting komen dat hij iets blauwig lijkt.

15

cakebym schreef:

cakebym schreef:

Dan heb ik niets gezegd! (Moet me ook niet overal mee bemoeien... kon me al zo moeilijk voorstellen dat je dit niet gezien had.)

Geeft helemaal niets, kom maar op met die kritiek, graag zelfs! Ik ben mega pietje precies, dus als jullie iets op valt dan hoor ik dat maar al te graag!

16

Ik vind je taart en je boeket echt prachtig. Je hebt het echt super gedaan!

Super mooi en strak!

heel knap!

19

wauw geweldig mooi gemaakt

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

20

gaaf