1

Onderwerp: Ruzie gehad

met prinses Lillifee...
Maar vandaag hebben we het weer goed gemaakt  :+

Toen ik de opdracht kreeg, had ik er al niet zo'n fijn gevoel bij.
Prinses Lillifee?! Oké..
Ik wilde niet de weg van de minste weerstand kiezen, maar dat het geen geboetseerde taart ging worden was me al wel duidelijk.
Dus besloot ik haar op een eetbare print in 3D te gaan puzzelen.
Op 'n gegeven moment had ik het punt bereikt, dat als de taart voor mezelf was geweest ik er mee gestopt was een ander onderwerp had gekozen.
De oplettende kijker kan zien dat ik haar handjes niet gepuzzeld heb, maar dat lukte me gewoonweg écht niet.
Het leek nérgens op. Dus besloot ik ze gewoon niet te puzzelen.
Tot op het laatste moment was ik mede daardoor alles behalve tevreden over deze taart.
Totdat ik nog wat bloemetjes toegevoegd had en er foto's van had gemaakt.

Eerlijk zeggen, wat vinden jullie er van?

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/verjaardag-meisje-12.large.jpg?0.4843192237426942

http://www.taartvanilse.nl/upload/4/2/5/taartvanilse/verjaardag-meisje-12-1.large.jpg?0.14224173428163367

Bedankt voor het kijken en je reactie (mocht je die een achter laten  ;) )

2

Re: Ruzie gehad

Nou...ik weet niet hoor...je bent echt tè streng voor jezelf..vind hem super geworden!  :y
Hij is echt lief en mooie kleuren en bloemen, het puzzelplaatje is ook heel goed, je ziet helemaal niet dat die handjes niet zo horen...

3

Heel leuk effect, puzzelen op n print!! Vind m super gelukt

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Dat de handjes niet mee gepuzzeld zijn geeft juist een mooi 2D effect!
Ik vind hem echt leuk!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

Ik vind 'm super!!! Ik zou willen dat ik.dit zo mooi kon!!

6

Niet te streng zijn hoor. Hij is echt mooi geworden. Jij kunt goed puzzelen! :thumb:

7

het is onbewust een prachtige uitvinding geworden toch, vind het super juist hoe het er uit ziet zeker met die handjes zo :thumb:

Als je het niet gezegd had zou ik denken dat het juist zo de bedoeling was geweest :y

En het hele idee om op die print te puzzelen vind ik zo ontzettend leuk :)

Je strikje vind ik zo mooi gemaakt en die bloemetjes maken het helemaal af echt gewoon een plaatje :D

8

Ik vind haar hartstikke leuk geworden!!

9

Het is zekers een super leuke taart geworden... je bent idd wel erg streng voor jezelf!!

10

Dank jullie wel voor jullie reacties  =)

Ik zie nu ook dat ik wel erg streng voor mezelf ben.
Perfectionisme nekt me regelmatig...
En misschien moet ik er wat meer aan denken dat het 'maar' een taart is  :lol:

11

Ik ken het gevoel... Had zo dit weekend een troetelberentaart op bestelling en ik kreeg die mormels maar niet naar mijn zin geboetseerd. Maar in jouw geval vind ik het eindresultaat best geslaagd. Had je niets over de handjes gezegd, had ik het zelfs niet eens gemerkt en dat stoort niet vind ik, dat geeft alleen wat meer 3D effect.  Misschien dat je nu achteraf een beter gevoel hebt over je taart na al de reacties ? Toch knap dat je hebt volgehouden.

http://www.mijnalbum.nl/Album=B4MIRYCI
If it's in your head, you can bake it.

12

vind het hartstikke mooi geworden. Leuk puzzelplaatje met 3D effect!

13

Hij is prachtig! Niet zo streng zijn voor jezelf (is wel heel herkenbaar  ;-) )

14

eerlijk zeggen?
geweldig!

15

Mooi gedaan hoor. Vind het hartstikke leuk geworden

16

juist heel leuk puzelen op een eetbare print geeft het een heel aparte uitstraling en dus vind ik hem heel mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !