1

Onderwerp: Valentijnsbruidstaart

De eerste bruidstaart van dit jaar mocht ik maken voor Maurice & Angelique op valentijnsdag. Het thema was dan ook makkelijk gekozen! Tijdens de proeverij hebben we een prachtig ontwerp gemaakt. Kon niet wachten om de taart te mogen maken. De grootse uitdaging was de constructie van de taart. Gelukkig is dit helemaal goed gekomen met een aantal tips van jullie! Hier onder het resultaat, waar ik zelf erg tevreden over ben!

Vanillecake, gevuld met champagnecreme, verse aardbeien en aardbeienconfituur. Op en top valentijn!

http://www.mijnalbum.nl/foto-PDMV8GAK.jpg

Met zoete groet,

2

Re: Valentijnsbruidstaart

Heel mooi!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

3

Wauw, hij is echt prachtig!

Wat ik me altijd afvraag bij bruidstaarten: hoe lang ben je hier nou in totaal mee bezig geweest?
Het lijkt mij namelijk een hele klus! Plus dat ik helemaal gestrest zou raken bij het idee dat het voor iemands bruiloft is en ik een pietje precies ben.. vind het heel knap van je!

4

Wauw, hij is echt prachtig!

Wat ik me altijd afvraag bij bruidstaarten: hoe lang ben je hier nou in totaal mee bezig geweest?
Het lijkt mij namelijk een hele klus! Plus dat ik helemaal gestrest zou raken bij het idee dat het voor iemands bruiloft is en ik een pietje precies ben.. vind het heel knap van je!

5

Ik snap nou niet waarom hij er twee keer staat  :think:  Sorry!

6

Wauw , wat een plaatje echt heel erg mooi :)

Hoe krijg je al die hartjes zo mooi gelijk op de onderste taart?

7

mooie taart zeg!! En erg mooi opgestapeld!

8

Baklataart schreef:

Wauw , wat een plaatje echt heel erg mooi :)

Hoe krijg je al die hartjes zo mooi gelijk op de onderste taart?

Op goed geluk  :O  Ik heb het zo uit de losse hand er opgeplakt.

9

nou dan heb je een echt 'bakkersoog' :lol:

knap hoor!!