26

Re: double barrel mania

Gatsie, wat zijn ze weer prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Wilma

27

Eline25 schreef:

Dank jullie dames! Dank je Marjolein!  ;-) En fabawy, ik ben ook weg van Gijs! Het is namelijk mijn zoontje, hahaha! Hoewel hij er meestal knapper uit ziet dan op dit moment, arme ziel zit onder de waterpokken....  :s

Hihi …een pokkenjong noemen we dat …( het enige moment in je kind zijn leven dat je hem zo mag noemen hoor, anders krijg je ruzie…)

Zoete groetjes, Marjolein

28

Echte kunstwerkjes, prachtig!

29

ik moet het nog een x keer zeggen,ik vind ze allemaal waanzinnig  ;)

30

Wat zijn ze mooi. Allemaal trouwens. Ik heb geen voorkeur, vind ze allemaal even super.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

31

Supermooie taarten. Prachtig!
Zet je dan 3 taarten op elkaar of is het een dummy met daarop een taart? Hoe doe je dat?

Groetjes Andrea

Neem ook eens een kijkje op mijn Facebook-site Taartenfantasie https://www.facebook.com/TaartenvanDre?ref=hl

32

stuk voor stuk juweeltjes van taarten

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

33

zoete kunst schreef:

Hihi …een pokkenjong noemen we dat …( het enige moment in je kind zijn leven dat je hem zo mag noemen hoor, anders krijg je ruzie…)

Hahaha! Ik zal snel gebruik maken van dit buitenkansje Marjolein! ;) Hij is bijna pokkenvrij, dus kan nog maar heel even ;)

Bedankt allemaal dames! En ik geef de double barrel workshop door het hele land, dus als je op mijn website kijkt, dan staat er misschien wel een handige locatie tussen. En.... er zijn voorzichtige plannen voor Zeeland en Belgie Valerie!

34

Schitterende taarten

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

35

Wow!!! Wat een prachtige parade!!!  :thumb:  :thumb: ik vind je geboortetaart werkelijk SUPERmooi gemaakt! Dat is zeker mijn favoriet tussen al die andere mooie creaties!!

36

Ze zijn weer adembenemend mooi, geweldig.

37

Prachtige taarten
Ik ga voor "Gijs"!!

38

Ze zijn stuk voor stuk prachtig!! Nog een paar weekjes en dan kom ik gezellig de workshop volgen!!

39

Welke formaat gebruik je Eline? doosnede 15cm?

40

Prachtig !! :thumb:  stuk voor stuk, maar toch de tweede is mijn favoriete :Y

41

Bedankt dames!  :y Gezellig Linda! Ik gebruik vaak 2 15 cm taartjes van 10 cm hoog, dus 20 cm hoog in totaal... Ik vind dat de mooiste verhouding, maar een 17,5 of 20 cm double barrel kan ook heel mooi zijn hoor!

42

Zijn allemaal prachtig!

43

:thumb: Echt prachtige taarten! Gijs is hier favoriet. :y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

44

Ooooo, maar goed dat ik even bij zit te lezen hihi anders had ik het zo gemist wat een mooie taarten zeg "GIJS"is inderdaad favo maar de rest is ook TOP, zag dat je ook in weert komt in Aug. klopt dat? Dan ben ik graag van de partij ga meteen mailen hihi

Lieve groetjes van Nicole

45

prachtig! Bijzonder mooi. :y

46

Wauw, wat onzettend mooie taarten!