Onderwerp: Waarmee kan ik je helpen?
Hallo allemaal,
Het is misschien een hele aparte topic die je niet of nauwelijks tegenkomt, omdat je vaak bepaalde dingen over taarten en koekjes aan andere vraagt.
Hierdoor help je jezelf, dat is vrij logisch.
Ik zal even uitleggen waarom ik deze topic gestart ben en wie ik ben
Zelf ben ik banketbakker en in plaats van dat ik de hele tijd in de bakkerij sta wil ik graag mensen helpen zoals jij als het gaat om koekjes, taart of cake.
Heel vaak komen familieleden naar mij om te vragen hoe ze koekjes kunnen bakken of waarom hun taart telkens inzakt in de oven.
Daarom ben ik eens gaan kijken op forums, omdat ik dacht dat er meerdere mensen waren die of hetzelfde probleem hadden of die een probleem hadden maar niet wisten hoe ze deze moeten oplossen.
Daarom heb ik besloten hier een Topic van te maken om jouw een kans te geven het aan iemand te vragen die wat meer ervaring heeft in het bakken van koekjes, taart e cake.
Ik ben deze Topic niet voor niks gestart, want jij moet mij vertellen wat je probleem is met je koekjes, taarten en/of cake.
Waarom moet jij mij jouw probleem vertellen?
Zelf ben ik van plan ( en stiekem al mee bezig ) een boek te schrijven koekjes ( later taart en cake ).
Dit is niet zo moeilijk voor mij aangezien ik ervoor geleerd heb. Maar zelf doe ik graag anders als andere. In plaats van dat je alleen maar recepten en technieken leest en leert in verschillende boeken wil ik jouw probleem of mening horen en deze in het boek oplossen.
Jij bent tenslotte de gene die met een vraag of probleem zit.
Bijvoorbeeld:
Garen je koekjes niet zoals je wilt?
Kom je niet uit met de recepten die je op internet hebt gevonden?
Zakt je kapsel ( taart ) of je cake telkens in?
Misschien zoek je wel een kinderrecept voor koekjes of taart?
Het maakt niet uit wat voor probleem of vraag hebt.
Ik wil graag van jouw weten wat je probleem of vraag is zodat ik deze voor jouw misschien wel kan oplossen.
Oh en nee ik probeer je niks aan te smeren, ik probeer je te helpen met je probleem. Dus laat me je helpen.
Je kunt uiteraard reageren op het forum, zo niet stuur dan een mailtje naar rob_dennissen@hotmail.com
Help jezelf en reageer!