Re: Kitten in a box.
Wanneer ik 'm gemaakt heb, kom ik 'm showen! Staan eerst nog wat andere taarten op de planning!
daar houd ik je aan!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kitten in a box.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wanneer ik 'm gemaakt heb, kom ik 'm showen! Staan eerst nog wat andere taarten op de planning!
daar houd ik je aan!!

Erg schattig en mooi gemaakt
Wauw....wat een lieve complimenten allemaal.
![]()
Ben er helemaal stil van....![]()
Het is eigenlijk een hele makkelijke taart om te maken.
Heb helaas geen foto's gemaakt,maar zal het zo goed mogelijk uit proberen te leggen.Ik heb een vierkante bisquit gebakken van 25x25 cm,gevuld en afgesmeerd.
Ik heb de bovenkant van de bisquit bekleed met een laagje witte fondant.
Daarna heb ik roze stroken gesneden op de juiste lengte en hoogte van de taart en die tegen de zijkanten "aangeplakt".
Daarna heb ik de witte stroken gesneden en met een raderwieletje bewerkt aan de zijkanten.
Daarna heb ik plakjes witte fondant in vierkanten gesneden en een beetje verfrommeld.
Die heb ik op een stuk verfrommeld allu folie een beetje aan laten drogen.
Vervolgens heb ik de tissues op de taart geplakt het poezenhoofd erop gelegd.
Deksel er bovenop ( eerst 2 sateprikkers in de taart geprikt waar de deksel op rust) en klaar is de taart.
![]()
De deksel heb ik als volgt gemaakt:
Normaal gesproken kan je een bakvorm met huishoudfolie bekleden en daar de fondant over leggen totdat het droog is.
Maar aangezien deze taart een halve week van te voren was besteld,kon ik dus geen deksel van pure fondant maken,dus heb ik een beetje gesjoemeld.
Ik heb een deksel van een taartdoos gepakt en die op de juiste lengte afgeknipt.
Vervolgens heb ik de deksel met fondant bekleed en de rest van de week laten drogen.
Toen de stroken en de strik erop,en klaar is Kees.Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.
Hebben jullie nog vragen,dan gewoon even een gil geven.
Kei leuke taart! Mag ik misschien een tip geven voor het deksel????? Ik heb ooit een deksel gemaakt van rice crispies met marshmellows. Weegt bijna niets als het klaar is. Je kunt het gemakkelijk in de bakvorm drukken zodat het nog compacter wordt en dan laten uitharden. Daarna kun je m nog bekleden met fondant.
Natuurlijk!!!
Maar eerst de Main street taart 
"yvonne 72" schreef:Wauw....wat een lieve complimenten allemaal.
![]()
Ben er helemaal stil van....![]()
Het is eigenlijk een hele makkelijke taart om te maken.
Heb helaas geen foto's gemaakt,maar zal het zo goed mogelijk uit proberen te leggen.Ik heb een vierkante bisquit gebakken van 25x25 cm,gevuld en afgesmeerd.
Ik heb de bovenkant van de bisquit bekleed met een laagje witte fondant.
Daarna heb ik roze stroken gesneden op de juiste lengte en hoogte van de taart en die tegen de zijkanten "aangeplakt".
Daarna heb ik de witte stroken gesneden en met een raderwieletje bewerkt aan de zijkanten.
Daarna heb ik plakjes witte fondant in vierkanten gesneden en een beetje verfrommeld.
Die heb ik op een stuk verfrommeld allu folie een beetje aan laten drogen.
Vervolgens heb ik de tissues op de taart geplakt het poezenhoofd erop gelegd.
Deksel er bovenop ( eerst 2 sateprikkers in de taart geprikt waar de deksel op rust) en klaar is de taart.
![]()
De deksel heb ik als volgt gemaakt:
Normaal gesproken kan je een bakvorm met huishoudfolie bekleden en daar de fondant over leggen totdat het droog is.
Maar aangezien deze taart een halve week van te voren was besteld,kon ik dus geen deksel van pure fondant maken,dus heb ik een beetje gesjoemeld.
Ik heb een deksel van een taartdoos gepakt en die op de juiste lengte afgeknipt.
Vervolgens heb ik de deksel met fondant bekleed en de rest van de week laten drogen.
Toen de stroken en de strik erop,en klaar is Kees.Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd.
Hebben jullie nog vragen,dan gewoon even een gil geven.Kei leuke taart! Mag ik misschien een tip geven voor het deksel????? Ik heb ooit een deksel gemaakt van rice crispies met marshmellows. Weegt bijna niets als het klaar is. Je kunt het gemakkelijk in de bakvorm drukken zodat het nog compacter wordt en dan laten uitharden. Daarna kun je m nog bekleden met fondant.
Bedankt voor de tip.
Daar had ik dus nog helemaal niet aan gedacht, hahaha.
Zal het onthouden voor een volgende keer. 
Natuurlijk!!!
Maar eerst de Main street taart
Hahaha,wel posten he?! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kitten in a box.