Onderwerp: cake pops feyenoord en smurfen
Ik kreeg de vraag of ik cake pops kon maken met het thema voetbal en feyenoord, uhh ja denk het wel haha, ff googlen voor inspikratie maar er is nog niet zo heel veel met thema feyenoord. Oké.. dan is er vast wel wat met het logo te doen haha. Paar weken later kreeg ik de vraag of ik smurfen cake pops kon maken, tuurlijk, we proberen het gewoon! Wanneer heb je ze nodig? Voor de vakantie, oke.. dus dan worden ze vrijdag opgehaald dacht ik, deze add muts natuurlijk niet ff bedenken dat het natuurlijk voor uitdelen is en dus voor vrijdagochtend en dus donderdagavond gehaald werden , en ja hoor daar stonden ze donderdagavond om ze op te halen en ik had net pas alle ogen erop geplakt, mondjes en hoedjes, wenkbrauwen moesten nog, pfff wat een gehaast, ze hebben uiteindelijk tot 11 uur gewacht (gelukkig waren het oude bekenden), maar wat een mutsenstreek van mij zeg! Had ze dus ook niet helemaal kunnen maken zoals ik bedacht had en zijn dus minder mooi geworden maar goed, hun vonden ze gelukkig helemaal top