Onderwerp: Kleur borsten??
Hallo hallo,
Ik vroeg me af welke kleur jullie gebruiken voor een borsten taart. Gewoon skin tone?? Ik had het idee dat die wat te licht zou zijn??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kleur borsten??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo hallo,
Ik vroeg me af welke kleur jullie gebruiken voor een borsten taart. Gewoon skin tone?? Ik had het idee dat die wat te licht zou zijn??
Ik ga er vanuit dat je blanke huidskleur bedoelt?
Of ik gebruik Wilton ivory of copper flesh (geloof Americolor). Maar je hebt maar echt heel weinig nodig, omdat het anders te onnatuurlijk wordt. Is mijn ervaring
Hey Esther,
Haha jij reageert altijd. Top!
Het is nu voor een turks meisje, dus ze willen de huid ietsje donkerder........Denk dat die skin tone te licht is dan.
Gebruik je bij blanke mensen gewoon de skin tone??
Ik kleur met de Wilton ivory en leg de binnenkant van mijn onderarm er naast om te kijken of de kleur goed is, voor een donker kleurtje zou je ook een beetje cacaopoeder of kaneel kunnen gebruiken.
Oh ja dat is een goed idee. Ik gebruik wel wat cacao poeder. Dan kan ik hem net wat donkerder krijgen.
Ze willen een bitterkoekjes biscuit. Zat te denken om er gewoon amandel extract door te doen. Jullie nog andere goede tips misschien?
Hey Esther,
Haha jij reageert altijd. Top!
Het is nu voor een turks meisje, dus ze willen de huid ietsje donkerder........Denk dat die skin tone te licht is dan.
Gebruik je bij blanke mensen gewoon de skin tone??
Hoezo verslaafd
..... Komt ook dat sinds we een iPad hebben ik vaker per dag even spiek. Ook het laatste nieuws trouwens, ben graag op de hoogte
.
Voor een donkerdere huidskleur meng ik er een ietsiepietsie bruin tussen. Is skin tone van een bepaald merk? Ik gebruik dus de kleuren die ik hierboven al genoemd heb
Hoi Esther,
Handig hoor zo'n ipad. Ik gebruik hem ook vaak en dan lekker op de bank.
De skin tone is van het merk Funcakes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Kleur borsten??