1

Onderwerp: Inspiratie nodig, man, 70 jaar

Ik mag volgende week een taart maken voor een man die 70 wordt. De man in kwestie is nog heel fit, klust graag en is erg actief in de kerk.
Het mag een grappige taart worden.
Daarom had ik al bedacht om een kruimeldiefje achter een rolator te maken (eens kijken of ik een rolator voor elkaar kan krijgen... iemand tips?) maar verder kom ik niet.
Iemand een idee voor een leuke pakkende tekst en verdere decoraties?

2

Re: Inspiratie nodig, man, 70 jaar

Maak dan de rollator met voorop een gereedschapskist vol met gereedschap. En laat hem daarmee op weg zijn naar de kerk.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

SweetTooth schreef:

Maak dan de rollator met voorop een gereedschapskist vol met gereedschap. En laat hem daarmee op weg zijn naar de kerk.

Dank je! Die gereedschapskist op de rolator is een super idee! Maar om ook nog een hele kerk op de taart te zetten... Misschien een bijbel in het "mandje" van de rolator.
En heb je ook een idee voor een pakkende tekst op de zijkant?

4

je hoeft niet de hele kerk te doen, kan ook een weg zijn, met een "anwb"-bordje met 'kerk'  of de naam van de kerk waar ie lid van is

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

haha wat leuk zeg! De rollator met gereedschapskistje lijkt me erg leuk. Ben heel benieuwd naar het resultaat!

6

Wat denken jullie, is het mooi om een 35 cm taart en een 15 cm taart te stapelen, maar dan niet in het midden en dan op het "open" stuk een kruimeldiefje (met rolator) te zetten? De 15 cm taart wil ik namelijk misschien een overhemd van maken, dan kan er niets meer op staan... vandaar.
Dus dit ideehttp://www.mijnalbum.nl/Foto-XOXRUSBD.jpg

7

Ik vind 'm leuk!

Kwam laatst op ebay mooie malletjes tegen van jezus aan het kruis. Op zich wel mooi om die ook te gebruiken? Je kunt zelf ook een mal maken met silli als je dat hebt.

8

Leuk idee! Kan prima toch die 15 wat meer naar achter. Houdt je genoeg over voor de rollator.