Onderwerp: Lijmplekken!
Dringend vraagje!
Kan je lijmplekken op fondant op de een of andere manier nog wegkrijgen met iets??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Lijmplekken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dringend vraagje!
Kan je lijmplekken op fondant op de een of andere manier nog wegkrijgen met iets??
Niemand??
ik schraap altijd een beetje met een heel scherp mesje.
Waarmee heb je gelijmd? Meestal is het beste er gewoon af te blijven en zie je er na opdrogen weinig van.
Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar probeer de decoratie nat te maken en op je taart te lijmen, ipv een natte plek op je taart en daar je decoratie op te lijmen.....
Ik heb eetbare lijm gebruikt en niet op de taart gesmeerd maar het was zo zwaar dat het bleef verschuiven.
Zien jullie wat ik bedoel? Aan de gesp van de riem.
zware dingen kun je beter met royal icing lijmen maar daar heb je nu even niks aan natuurlijk
Met een scherp mesje het zichtbare wegprutsen?
Enneuh, het is dat je het zei hoor, ik was al aan het zoeken, maar had het zelf niet gevonden
Hmm, ik vrees dat je er weinig aan kunt doen. Je kunt het proberen met een licht vochtig kwastje, maar ik denk niet dat je het helemaal weg krijgt. En als je er met teveel water aan gaat krijg je ook weer vlekken.
Ik denk dat ik het gewoon goed zou laten drogen, verder niets.
Met een beetje alcohol wil het ook nog wel eens minder worden, is mijn ervaring.
Een beetje maizena erover met een kwastje wil ook nog wel eens helpen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Lijmplekken!