Onderwerp: [FEEDBACK] 2e taartenparade met ministertaart
Onlangs een ochtendje bij Nathalie H geweest, zij heeft mij geholpen om mijn taarten strakker te krijgen.
En het heeft zijn vruchten zeker afgeworpen.
Met de laatste taart de evenwichtsbalk taart veel tegenslagen gehad. Tot twee keer toe te weinig botercreme, nog net voor sluitingstijd bij de supermarkt terecht kunnen (das dan wel weer een gelukje) en toen wilde ik hem even een kwartiertje in de vriezer zetten, zodat ik hem daarna helemaal strak kon maken….was ie te groot!!! Hij paste dus niet in de vriezer. Toen toch maar besloten om er een stukje van af te halen. Voor het onderstel van hout heb ik respectievelijk hulp gehad van mijn handige buurman, mijn broer en mijn vader haha
En dan de taart voor steunjeclub.nl. De voorzitter van de club wilde graag een taart die hij bij het wekelijkse overleg van de ministerraad in Den Haag kon afgeven. Om zo zijn organisatie en doelen voor de sport en het verenigingsleven onder de aandacht te brengen. Pfff dit was mijn eerste betaalde opdracht en ik was bloednerveus erover. Hij vond hem fantastisch! En daar gaat het om. De bloemen taart was voor mijn moeders verjaardag en ik ben er echt heel trots op!
De fondant er bij allemaal zonder scheuren opgekregen, maar de balk taart mag van mij wel wat strakker.

De ontvangster was er vast blij mee