1

Onderwerp: Geboorte Cupcakes met muisjes

Hallo allemaal,

over een maand moet mijn zus bevallen, en ik ga dan de cupcakes maken. Ik wil ze met muisjes maken. Kan ik dit het beste met gewoon glazuur "vastplakken", of met botercrème? Of hebben jullie andere ideeën?

http://www.themuffincompany.nl/WebRoot/StoreNL/Shops/63117686/4DEA/1900/2CEB/14C8/6E7A/C0A8/28BC/DC33/The_Muffin_Company_rose_muisjesCR.jpg

Hoor graag jullie tips

gr Tamara

Re: Geboorte Cupcakes met muisjes

Ik zou botercreme doen en dan de cupcake in de muisjes doppen, wat plakt plakt en dat is voldoende. Als je er (veel) meer muizen op doet is de kans ook groter dat  je zus de komende maanden in haar huis nog muisjes vindt. Die rollen er dan namelijk af bij het eten  :)

Twee keer knippen, nog te kort.

3

ik zou ook bottercreme doen!!

Wel heel leuk zo hoor :D

4

En dan botercreme 1:1 of een andere verhouding? Vanille laten. Of lekkerder met een smaakje?

Gr Tamara

Ganache? Heb het ooit ook gedaan! Erg lekker ook!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

6

Ik zou dan denk ik botercreme mix nemen. 1:1 is niet lekker...
Of MBC, nog lekkerder!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

7

Ik heb het laatst gedaan met een dun laagje 1:1, net zo dun smeren als je normaal boter zou doen. (wel dik genoeg om muisjes te laten pakken)
Je kunt dan ook de versierde cupcakes invriezen,  en als je ze nodig hebt een tijdje laten ontdooien.

8

Getsie, 1:1 is niet lekker en om het zo te krijgen als op de foto gaat je niet lukken met een dun laagje.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

9

Denk dat ik dan vanille mbc ga doen

10 Laatst bewerkt door bosbes (22-02-2014 22:10)

Ik heb ze ook al eens gemaakt en heb ze vastgeplakt met witte chocolade.Botercreme met gestampte muisjes gaat ook.Ik had er ook nog een klein eetbaar figuurtje opgeplakt,luiertje, schoentjes enz.
Willy

11

Weet je wat ook lekker is? Boter mixen met gestampte muisjes! 1:1.
Heb ik gedaan toen onze jongste gedoopt werd en als traktatie van de kinderen op school.
Iedereen vond het heerlijk!
http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=182862
http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=177396

Groetjes Gerien

12

Mijn zus is gisteren bevallen.
Dus gelijk aan het bakken geslagen. Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor mbc en daar de muisjes op. Smaakte heerlijk
Voor mijn zwager zijn werk maak ik ze ook.  Maar dan wil ik ze dopen in chocolade. En vervolgens muisjes erop
Dankjullie wel voor de tips