1

Onderwerp: Shopping!

Misschien niet echt origineel  ;) , maar ik wilde deze toch plaatsen. Vraag was 'iets met shoppen en/of fashion', en omdat ik deze stijl wel vond passen bij haar (heb meerdere taarten gemaakt voor haar), heb ik dit er van gemaakt. Ze wilde niet te veel roze. Daarom heb ik de Dusty Rose (americolor) gebruikt. Wel roze, maar niet te zoet  ;) 

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PMP7IN7C.jpg

Hoe strak ik ook afsmeer en hoe dik ik ook bekleed....soms zie ik de vullagen er toch door heen. Zeelandia is erg lekker, maar soms wel iets te zacht, jammer genoeg

2

Re: Shopping!

Mooi! De kleur roze is perfect voor deze taart.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

:thumb: erg mooi gemaakt :y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Super mooi en hele mooie kleuren.

Vind je 2 de laag zo schattig gedaan met die hangertjes echt heel erg leuk :thumb:

Heb vandaag voor het eerst zeelandia marsepein gekleurd en vond het heerlijk zacht maar nu ik dit zo lees word ik bang om volgende week mijn taart te gaan bekleden  :s

5

Wat n geweldige taart! Zou ook echt n taart voor mij zijn =D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Wat een leuke taart, mooie kleurencombinatie hoor  :thumb: . Ik werk ook met Zeelandia, maar meng het met fondant, vind het anders ook te zacht.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

7

wauw heel erg mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

8

Erg mooi!!  :thumb:

9

Mooi hoor!

Schattig zeg! Haha ik vind m erg mooi!

11

Dankjulliewel voor de reacties  :) .
Wanneer marsepein vers is, is deze zachter dan wanneer ik de laatste kilo pak (ik bestel meestal per 6 kilo). Maar ondanks het zachte bekleed de ZL wel fijn verder  :y . Het is alleen jammer dat je dus soms de vullingen erdoorheen ziet