Onderwerp: mijn eerste Bumba
Gevuld met jam en roze aangevette slagroom...

Bedankt voor het kijken...reacties en tips zijn welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste Bumba
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met jam en roze aangevette slagroom...

Bedankt voor het kijken...reacties en tips zijn welkom!
wat een lieve taart!!
Zo vrolijk en lief en wat heb je een mooi puzzel plaatje gemaakt!! 
Wat een leukerd! Leuk om Bumba eens gecombineerd te zien met roze, ipv de standaard kleuren 
dankjullie voor de leuke reacties...ben nu ook weer bezig met een bumba taart voor een meisje..wordt ook weer roze met bumba en bumbalu erop...
Wat super leuk!! En wat je bumba prachtig gemaakt!
Dankje, ik vond zelf de zwarte randjes wat te dik in verhouding met bumba, maar eigenlijk valt het wel mee volgens mij..
Absoluut! Ik vind het juist ontzettend mooi!
Je taart lijkt mooi oog, evenals je andere bumba taart!
Welk bakblik heb je gebruikt, de mijne lijken aan de zijkant zo laag?!
Voor deze taart heb ik de bakpan van PME van 20cm gebruikt. Ik heb bij beide Bumba taarten het basis recept gebruikt met ei, suiker, bloem, maïzena en beetje vanillesuiker. Alleen neem ik dan de verhoudingen voor een 22cm bakpan. Heb ik bij die andere Bumba ook gedaan. Verhoudingen gebruikt van 18cm bakpan in een 15cm bakpan...
Ontzettend bedankt voor de uitleg! Ik heb zelf een ronde 18 cm springvorm, alleen niet die van pme!
Em een ronde 24 cm.. ook NIET van pme.
En ik heb gister een vierkante gekocht, 24 cm.. ook niet van pme! Maar misschien zijn ze allemaa, een beetje even hoog? Jij maakt ze dus net wat hoger door meer mix, ei, etc te gebruiken? Ik gebruik de mix van jamin, daar hoeft alleen water bij en ei.
Ja, ik gebruik dan het basis recept, maar doe eigenlijk altijd iets meer mix dan aangegeven staat. Dan worden ze toch iets hoger.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste Bumba