1

Onderwerp: [feedback] Op de foto valt het mee.....

..... want oeioeioei wat was ie scheef!!  :o  :o

Mijn melkchoco ganache wilde niet meewerken en de (te dikke lagen  :p ) slagroomvulling zorgde ook niet voor een mooi strak resultaat. Maar gelukkig was hij voor ons zelf en was hij heeeeeeeeerlijk!!  :9

Bij gebrek aan ouwel heb ik de fantasiebloemen gemaakt met..... snoeppapier  :cool:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/p403x403/1782152_1533201460237588_1241183346_n.jpg

En dan nu de feedbackvraag: leuk spul hoor dat eetbare kant en met Magic Decor werkt het supermakkelijk, maaaaaaaaaar..... ik vind het niet bepaald lekker! Taai en/of gummi achtig  :think:
Ik kan dit aanbevelen  :/ ,maar zie het wel heeeeeel vaak voorbij komen?? Hebben jullie betere ervaringen?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

2

Re: [feedback] Op de foto valt het mee.....

Je ziet inderdaad niets verkeerds aan de taart, vind hem erg mooi, ook je bloemen!
En ja die smaak van de magic decor, vind ik van de sweet lace expres ook... brrrr echt niet lekker. Ben ook benieuwd naar evt. tips, ik lees mee.

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Je ziet er inderdaad op de foto niets van! Vind je snoeppapieren bloemen superleuk!

4

Ik heb het nog niet geprobeerd maar zag filmpje op youtube waarbij ze sjablonen (ook kantpatronen) om een taart maken en dan met spatel icing erin wrijven. Zag er mooi uit en smaakt neutraal.

5

Thanks voor de leuke reacties!

Iemand nog ervaringen wat het kant betreft?

6

Niemand meer die zijn/haar ervaringen met edible lace (en de smaak daarvan) wil delen?

7 Laatst bewerkt door Carien (18-02-2014 13:47)

:think: ik heb laatst op FB wel een hele discussie voorbij zien komen... omdat ik het zelf niet gebruik is het niet blijven hangen :o Er was wel verschil van mening over welke wel enigszins eetbaar was, maar ik begreep er zo uit dat je het het beste niet kunt eten :s

Maarruh,  :thumb: taart hoor, leuk die bloemen ook zo :Y  niet zo gestileerd ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Leuke taart leuke bloemen :thumb:

Ben blij dat je het schrijft zat net alles uit te zoeken om het te gaan aanschaffen mar ga nu dus heel erg twijfelen :/

9

Carien schreef:

:think: ik heb laatst op FB wel een hele discussie voorbij zien komen... omdat ik het zelf niet gebruik is het niet blijven hangen :o Er was wel verschil van mening over welke wel enigszins eetbaar was, maar ik begreep er zo uit dat je het het beste niet kunt eten :s

Maarruh,  :thumb: taart hoor, leuk die bloemen ook zo :Y  niet zo gestileerd ;)

Owwkeeeeee!! Dus (weer) een gevalletje 'laat maar op je bord liggen'  :rolleyes:
Ik vind de mallen en wat je ermee kunt doen best heel mooi, maar ik vind een eetbare taart toch ook wel heel belangrijk :think:  :y

10

Ik vind 'em prachtig en zie niets van een scheve taart :thumb:  :thumb: . Heb geen ervaring met eetbaar kant, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen...