Ontzettend bedankt allemaal voor de reacties! Ik ben misschien idd te streng voor mezelf, maar ik baalde zo enorm dat het fondant er niet mooi om ging, want ik zie duidelijk aan de foto dat de taart niet strak is.
Vera: Bedankt voor je berichtje! Hihi ik heb de taart zo neer gezet voor de foto dat de scheur niet te zien is! Fijn je peptalk, kon ik wel goed gebruiken!
Lady vall: Bedankt!
Baklataart: Ontzettend bedankt voor je positieve berichtje! Wat kan een mens dat goed doen! Ik baalde zo haha en nu denk ik.. jemig gekkie! Het kan niet allemaal in 1 keer goed! Ik wil het liefst dat mensen sprakeloos worden van wat ze zien, versteld staan van de mooie taarten.. haha maar wie weet komt dat nog! Ik krijg heel veel positieve reacties, dus moet daar vooral de energie uit halen om steeds weer te oefenen! Voor a.s woensdag een zwembad proberen, aangezien ik woensdag ga zwemmen en degene die avond wil verrassen met taart.. dus heel hard duimen dat het lukt! De sateprikker had ik er idd helemaal door gedaan maar misschien bleef die wel niet goed in de taart zitten vanwege de ringen aan de binnenkant, daarmee sloot niet heel de taart aan elkaar aan, die ringen lagen soort los.. ik heb ze namelijk zelf uitgestoken NADAT ik de twee taarten had gebakken, snap je?
Kristien: Bedankt voor je heldere uitleg omtrent het kruimeldiefje, super! Die ga ik zeker meenemen bij een volgend kruimeldiefje, want dat er nig veel zullen volgen.. daar ben ik zeker van!