1

Onderwerp: weegschaal

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe weegschaal nodig .. maar in de winkel kunnen ze me niet echt verder helpen ...misschien jullie wel!!

Hij moet in ieder geval niet van zelf uitschakelen (ik wil nog wel eens iets vergeten en voor ik het gepakt hebt is mijn weegschaal weer uit en kan ik opnieuw beginnen grrrrr :mad: . )

En natuurlijk moet hij nauwkeuring zijn vanaf 1 gram 

Kunnen jullie me eens vertellen wat jullie hebben en waar je tevreden over bent??
Alvast bedankt! !

Groetjes missyme  :thumb:

leef lach en dans iedere dag alsof het de laatste is !!!!!!!

2

Re: weegschaal

Ik heb gewoon een simpele digitale van de blokker of de Lidl of zoiets. Maar die schakelt vanzelf uit. Ik denk dat ze niet te vinden zijn zonder automatische uitschakeling want dat zou betekenen dat al je hem niet uitzet en opbergt, de volgende keer dat je 'm gebruikt je batterijen leeg zijn. Daar zit je ook niet op te wachten.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

Re: weegschaal

Hoi Missyme,

Ik heb de mijne van een plaatselijke kookwinkel, hij is ook merkloos, dus daar heb je niet zo veel aan. Maar ik heb dus een helemaal platte, geen poespas, alleen een display die vanzelf uit gaat na 5 minuten niet gebruiken en die weer teruggaat naar nul als je nogmaals op de knop drukt. Heel handig! Je kunt bijvoorbeeld alle droge ingrediënten stap voor stap toevoegen en wegen, gewoon in de kom van je mixer. Volgens mij hebben ze dit type ook bij Blokker en Marskramer en dergelijke. Ik meen zelfs dat de Lidl ze kort geleden had, maar ja, dat is altijd maar eenmalig.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Re: weegschaal

ik heb 'm van Ikea, ideaal ding :y
Weegt van 1gr tot 3kg; en ook echt in grammen nauwkeurig, dat was bij mijn vorige nog wel eens in sprongen van 7gr ofzo :grr:
Ook alleen maar plat en rond; het weegvenster zit ingeklapt, dus met opbergen is het alleen een ronde platte schijf :thumb:

Schakelt vrij snel weer uit zolang er nog geen gewicht op staat, maar als er eenmaal gewicht op staat blijft hij lang aan (of schakelt niet uit, dat weet ik (nog  ;) ) niet).
Doet ook aan tarra, dus druk op de knop en staat weer op 0, zodat je door kunt gaan =)
Hij weegt ook negatief, dat is ook wel eens handig :y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Re: weegschaal

liep net in de trekpleister, had ook iets staan. Weegt op de gram nauwkeurig tot 5? kilo meen ik mij te herinneren. Geloof 6/7 euro.

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

6

Re: weegschaal

een weegschaal werkt op batterijen........heeft in ieder geval geen snoertje ;-)

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen (keuken- en andere apparatuur is voor andere vragen)

7

Re: weegschaal

Heb er 1 van blokker pas gekocht. Doet het prima en geen idee of hij zelf uitgaat. Doe het altijd met de hand.

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

8

Re: weegschaal

bedankt voor jullie reacties allemaal,

uit deze reacties ga ik denk ik toch voor die van Ikea  :D

owh @karin09 ik had echt niet in de gaten dat ik verkeerde rubriek geplaatst had....
ik had zelfs de regels doorgelezen maar iig sorry O-)

leef lach en dans iedere dag alsof het de laatste is !!!!!!!