1

Onderwerp: Leuntje voor de tekenaar.. en een prinsessen taart

Spannend, spannend, spannend... morgen komt de tekenaar van Leuntje zijn taart ophalen!

Voor mensen die het gemist hebben. Ik heb Jan Willem (tekenaar Leuntje) aangeschreven of ik zijn afbeelding mocht gebruiken op een taart. Deze taart heb ik verstuurd via de post voor de actie taarten versturen via pakketpost.

Iedereen is zo ontzettend enthousiast! Vandaag heb ik er 1 op bestelling gemaakt voor een jarige en morgen komt Jan Willem dus zijn taart ophalen omdat hij hem werkelijk prachtig vond en heeft mij levenslange toestemming gegeven voor zijn afbeeldingen! Ik glim van trots natuurlijk :)... hopelijk is hij tevreden!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-LVQB3QS7.jpg

Deze prinsessentaart heb ik gemaakt voor een meisje waarvan haar moeder het financieel heel moeilijk heeft. Het is een liefdadigheidstaartje. 1x per 2 maanden maak ik er een voor mensen die geen taart kunnen kopen voor hun kinderen. Ze was erg enthousiast! Superleuk om te doen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-VS7OR7E6.jpg

2

Re: Leuntje voor de tekenaar.. en een prinsessen taart

Allebei super mooi en netjes en wat een goed idee van de liefdadigheidsactie!! Hoe vind je die gezinnen als ik vragen mag, heb je daar een site of zo voor? Goed initiatief!! :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

lady-vall schreef:

Allebei super mooi en netjes en wat een goed idee van de liefdadigheidsactie!! Hoe vind je die gezinnen als ik vragen mag, heb je daar een site of zo voor? Goed initiatief!! :thumb:

Dankjewel! Wij hebben hier een FB site wat van hart tot hart Zeeland heet. Ze hebben daar ook een feesten pagina van waar aanvragen worden geplaatst voor taarten. Ik heb mezelf hiervoor aangemeld. Om te oefenen is het ook prettig en de mensen (vooral de kinderen) zijn zo blij! Heb hier al eens een mevrouw gehad die stond te huilen..

4

Ik heb je verhaal wel gevolgd, maar ik wil nogmaals zeggen dat ik het een supercreatief idee vind!
Hij is weer net zo mooi als de vorige!

5

Wat een goed initiatief!
Mooie taarten :thumb:

6

Hoe geweldig dat je toestemming hebt gekregen van de tekenaar. Taart ziet er ook heel knap uit! :thumb:

Wat een mooi initiatief die liefdadigheidstaart, daar wordt ik helemaal warm van (haha, niet goed voor taarten he).

7 Laatst bewerkt door Maria1000 (19-02-2014 12:34)

Superleuk weer! Je Leuntje-taart is net zo goed gelukt als die vorige! Je moet ze echt via de VVV ofzoiets gaan aanbieden!  :y  :y  :y

Wat een mooie taarten! Je eerste is prachtig, de tweeee vol liefde, wat mooi om die aan mensen te geven die zelf geen taart kunnen kopen, wauw!

9

Maria1000 schreef:

Superleuk weer! Je Leuntje-taart is net zo goed gelukt als die vorige! Je moet ze echt via de VVV ofzoiets gaan aanbieden!  :y  :y  :y

Ik ga eens aan de slag hiermee... misschien lukt het wel !!

10

Oh wat leuk dat hij morgen komt , heb je verhaal gevolgd en vind het zo ontzettend leuk voor je ik denk dat hij heel erg enthousiast van je taart wordt :)

Hij is ook zo leuk en mooi je taart =D

En ik vind het zo ontzettend lief dat je die taart voor dat meisje hebt gebakken, ze zullen je nooit vergeten !!!

11

Baklataart schreef:

Oh wat leuk dat hij morgen komt , heb je verhaal gevolgd en vind het zo ontzettend leuk voor je ik denk dat hij heel erg enthousiast van je taart wordt :)

Hij is ook zo leuk en mooi je taart =D

En ik vind het zo ontzettend lief dat je die taart voor dat meisje hebt gebakken, ze zullen je nooit vergeten !!!

Bedankt voor je leuke en lieve reactie!!