Onderwerp: Kaartjestaartjes
Of te wel: de taartjes moesten gemaakt worden het het geboortekaartje en uitnodiging in je achterhoofd. De tweede taart helaas niet helemaal recht gestapeld, en dat zie je dan pas op de foto als de taart al weg is
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kaartjestaartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Of te wel: de taartjes moesten gemaakt worden het het geboortekaartje en uitnodiging in je achterhoofd. De tweede taart helaas niet helemaal recht gestapeld, en dat zie je dan pas op de foto als de taart al weg is
Wat een prachtige taarten! Vind je grote stapel heel mooi in kleurgebruik en ach een beetje scheef.. het valt best mee vind ik! Hij is toch niet ingestort? Ontvangster zal er niet minder om smikkelen verwacht ik!
Zo schattig is dat een konijntje in die tractor? Ik hoop dit jaar nog zo'n stapel aan te durven. Ik zou er alvast heel blij mee zijn
Dit is zo ontzettend lief, wat een leuke, lieve en mooie taarten
Vind ze allebei echt helemaal geweldig en die vogeltjes om op te eten!!
Is dat een uitsteker van cake by bien?
oeps twee keer geklikt
Wat een leuke taarten...vind de kleurcombinatie van de grote heel fris en vrolijk
Nee, hij was gelukkig niet ingestort! En ik hoorde dat hij erg lekker was, dus dat scheelt.
De vogeltjes moeten kuikentjes voorstellen Zo staan ze ook op het kaartje,dus ligt niet aan mij
Ik heb ze met de hand gemaakt.
Vind ze beiden heel mooi gemaakt hoor! En ja, de tweede staat idd een beetje scheef maar wat dan nog, hij is wel super mooi gemaakt!
En vind ook je crimp-werk heel leuk... dat is iets wat ik al 4j probeer en wat me nooit lukt.. mss oefen ik niet genoeg
oh ,sorry hoor maar je kuikentjes zijn zo lief
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kaartjestaartjes