Onderwerp: Olaf uit frozen voor mijn jongste en bumba voor mijn neefje.

Ik was heel tevreden met Olaf, het schuim op de kwarktaart en minder met de rozentaart, misschien verkeerde spuitmondje?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Olaf uit frozen voor mijn jongste en bumba voor mijn neefje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Ik was heel tevreden met Olaf, het schuim op de kwarktaart en minder met de rozentaart, misschien verkeerde spuitmondje?

heel mooi zeg
Mooi en lekker strak zeg! Ik vind je Olaf super gelukt.
Prachtig!
Heel mooi, vooral de Frozentaart! Heb Olaf ook nog op mijn lijstje staan!
Dat ziet er allemaal heel netjes en gezellig uit
vind je taarten erg leuk!!
Bedankt allen:)
heel erg mooi, de frozentaart
en het geheel zoals je dat opgesteld hebt
Mooi dat je de taart verder heel simpel hebt gehouden met die sneeuwkristallen erop gedust (denk ik)

Wat een leuke taarten. Vooral je Olaf-taart en de bijbehorende sweettable. Prachtig geheel
Leuk gedaan allemaal
Mooi dat die sneeuwvlokken ook terug komen op de chocolade taart en de cupcakes.
Hoe maak je die armpjes van de sneeuwpop? Lijkt me zo dun en breekbaar..
Mooi! Ziet er bij elkaar ook heel verzorgd uit.
W.b. je rozentaart, ik denk dat je een spuitmondje met teveel kartels hebt gebruikt. Maar ik doe het je niet na...
Armpjes van pure chocola gespoten, gewoon heeel veel, braken snel en smolten in mijn vingers maar was uiteindelijk gelukt.
Heel mooi allemaal!
Fraai gedaan, al die winterse items bij elkaar. 
Als je eenmaal thema hebt bedacht is het gewoon moeilijk om te stoppen met dingen erbij verzinnen. Leuk ook dat iedereen van alles proeft en overal enthousiast over is.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Olaf uit frozen voor mijn jongste en bumba voor mijn neefje.