Onderwerp: Krullen en Valentijnstaart!

http://i62.tinypic.com/aw97gz.jpg

Voor het eerst geboetseerd.
Achteraf waren de beren te groot en erg zwaar voor op de taart.
Het hartje met de sateprikker bleef niet zitten. Door steeds het hartje een beetje te draaien is hij wat gaan vervormen. Na 4 keer opnieuw uitsteken lukte het nog steeds niet, hij bleef niet mooi op het stokje!

Mijn vriendin verrast met de taart, ze vond 'm prachtig en was er ontzettend blij mee!!

Ook voor het eerst krullen gemaakt! Die uiteindrlijk niet op de taart bewerkt, het werd te druk dan!

Al met al tevreden!

Bedankt voor het kijken!

Tips/feedback is welkom!

2

Re: Krullen en Valentijnstaart!

Leuke taart! Jammer dat je beertjes te zwaar waren maar daar leer je alleen maar van. Hartje op een prikker moet serieus drogen dus echt een paar dagen. Dan blijft hij wel mooi zitten.

Al met al heb je een mooie prestatie neergezet en is de ontvanger super blij en daar gaat het uiteindelijk allemaal om!!  :Y

Ooo echt? Dat had ik niet verwacht! Het was dus achteraf heel simpel.. Hartje laten drogen! Maar dan zal makkelijker zijn met fondant dan zeker?

Tnx voot je lieve woorden! Zij vond het ook een hele prestatie! Ern overtreffing van mezelf hihi!!

4

Oh hij is echt heel leuk geworden en heel goed gelukt :)

Jammer van de beertjes maar moet eerlijk zeggen dat het er wel heel leuk uitziet net of ze er zo heerlijk relaxt bij zitten =D

Je krul is ook super gelukt en je hartje moest inderdaad drogen. Je strikjes zijn ook heel mooi :thumb:  :thumb:

Kan begrijpen dat je vriendin er super blij mee was  :)

waar mee had je de taart gevuld?

Ik vind het juist wel leuk dat die beertjes erin gezakt zijn! Alsof ze op een superzacht bed zitten ofzo, heel schattig :)

Tnx Baklataart! Hihi ze zaten idd heerlijk te relaxen! Mijn vriendin vond m geweldig en ook onwijs lekker! Gevuld met banketbakkersroom, jam en slagroom! Jammie!!

Chocomonster bedant voor je lieve reactie!!

7 Laatst bewerkt door Mistey (15-02-2014 23:44)

whaha ik ben niet de enige die dat denkt zie ik net joh zo lijkt het net of ze op een super groot zacht rond bed zitten (om in the spirit van valentijn te blijven) gewoon zeggen dat je een groot rond bed had gemaakt en je wilde alsof het leek dat de matras door zakte ;) verder is de taart tocht echt wel mooi hoor

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !