1

Onderwerp: iemand ideetjes??

De juf van mijn zoontje is 4 maart jarig ennis prexies op die dag ook 30 jaar juf. Ipv een plantje wil ik een taart maken voor haar, maar ik wil allebei de onderwerpen erin verwerken. Dus en het feit dat ze al zo lang juf is en haar verjaardag. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat kan doen? Ze woont dichtbij de school, maar komt altijd met de auto, ze reist graag en is op vakantie geweest naar zuid afrika, ze heeft altijd de kleuterklas gedraaid op dezelfde school en ze houdt van handwerken. Het wordt een 20 cm taartje, dus geen hele grote projecten aandragen graag

Trotse mama van Tim en Cas!

2

Re: iemand ideetjes??

Ik denk dan gelijk aan een soort schoolbordje met krijtjes en/of potloden. Op het schoolbordje zou je dan een tekst kunnen schrijven. Ik heb ook een zo'n soort taart gemaakt. Stond ook in een van de eerste Mjam Taart. Of de tekst op een breiwerkje zetten?

3

Misschien aan de zijkant wat van de dingen die je noemt (ik denk aan puzzelplaatjes)
Dus bijvoorbeeld een auto en dan daarnaast een wegwijzer met: school ...zoveel...meter, of de vlag van Zuid-Afrika en een koffertje.

De bovenkant zou ik dan een sommetje maken van hoe jong/oud  ;) ze is geworden dus bijvoorbeeld
50 + 30=....
en dan breipennetjes en een bolletje wol, niet heel groot ofzo. Een paar slingers en ballonnen en klaar is kees ;)

Hoop dat je me een beetje snapt :)

Ik zit ook te denken aan een schoolbord oid, met een sommetje met de getallen erin verwerkt. Dus '50 jaar oud + 30 jaar juf = van harte gefeliciteerd!' bijvoorbeeld.

5

Bakelover, jouw ideeën vind ik super leuk, daar kan ik wel wat mee. Ik heb net een mailtje gekregen van een collega van haar. Ze wordt 53, heeft een poes, is gekmop haar kleinkinderen en werkt graag buiten in haar kasje en de druiven. Meer ideeën zijn welkom

Trotse mama van Tim en Cas!

6

een poes die met een bol wol speelt?  en dan eventueel met de wol haar leeftijd 'schrijven'. een schoolbord vind ik ook top, zeker omdat ze juf is. en dan '30 jaar juf' erop schrijven ofzo.