Onderwerp: Ouwel, leuk speelgoed!
Ik heb ouwel bloemen gemaakt. Nu nog een mooie taart om ze op te doen. Het zijn resp. een roos, een pioenroos en een magnolia. Ze zijn allemaal zo'n 15 cm in doorsnede.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ouwel, leuk speelgoed!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb ouwel bloemen gemaakt. Nu nog een mooie taart om ze op te doen. Het zijn resp. een roos, een pioenroos en een magnolia. Ze zijn allemaal zo'n 15 cm in doorsnede.
Prachtig! Ik heb vandaag ook mijn eerste ouwel bloem gemaakt... maar die kan nog niet tippen aan de jouwe.. staat voor het weekend een workshop op ben benieuwd of het me ook zo mooi lukt!
wauw prachtig en de kleuren ook zo mooi
Nice!
Ik heb het te druk met andere dingen, maar mijn hoofd loopt over van de ouwel-ideetjes....
Geduld..... Is niet mijn sterkste kant.
Prachtig , heel erg mooi
Oooh.ik vind die ouwelbloemen zo mooi... echt prachtig. jammer dat je er geen how to van gemaakt hebt (denk ik) want ik zou het ook zo graag eens proberen maar geen idee wat je nodig hebt en hoe je t aan moet pakken. Enne ik hou nog steeds het topic van workshops in de gaten
Ik vind vooral de pioenroos prachtig!
http://cakecentral.com/b/tutorial/wafer … e-tutorial
Oooh.ik vind die ouwelbloemen zo mooi... echt prachtig. jammer dat je er geen how to van gemaakt hebt (denk ik) want ik zou het ook zo graag eens proberen maar geen idee wat je nodig hebt en hoe je t aan moet pakken. Enne ik hou nog steeds het topic van workshops in de gaten
Zeker blijven doen
Prachtig! Gebruiken je die kleine velletjes snoeppapier of is er ergens wat handigers te krijgen?
Ik gebruik dunne ouwel vellen. Die koop ik per pak van 100 A4 vellen bij Bouwhuis.
prachtig
Dank je wel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ouwel, leuk speelgoed!