1

Onderwerp: Nieuwe hobby!

Hoi allemaal!

Ik wil me hier ook even voorstellen. Ik ben Mayke, 30 jaar en ik sta voor de klas op speciaal onderwijs.
Ik woon nu nog in Tilburg, maar verhuis binnenkort naar Waalwijk.
Ik ben aangestoken door een collega die ook taarten maakt, maar had me voorgenomen om pas te beginnen met taarten maken na de verhuizing. Dat is dus niet gelukt, want als ik eenmaal ergens enthousiast over ben... :-)

Heb al veel gehad aan deze site, echt erg fijn! En net mijn eerste taarten gepost. En ook veel gekeken naar jullie prachtige werken! Wauw! Hoop dat ik ooit ook zulke mooie taarten kan maken!

Kan niet wachten tot ik verhuisd ben, want dan kan ik alle taartspullen echt een plekje geven een vaker kunnen bakken! Nu eerst maar eens al die taartspullen mee verhuizen, hihi!

Tot snel!
Liefs, Mayke

2

Re: Nieuwe hobby!

Oh ja... ben pas een paar weken geleden begonnen met taarten maken, en heb er inmiddels 4 gemaakt. Echt een beginner dus...

3

Welkom en veel plezier met je nieuwe hobby! Nog niet te veel nieuwe spullies kopen hè, moet je allemaal maar meeverhuizen. :lol:

4

Maria1000 schreef:

Welkom en veel plezier met je nieuwe hobby! Nog niet te veel nieuwe spullies kopen hè, moet je allemaal maar meeverhuizen. :lol:

Thnx! Dat was ook precies de reden dat ik pas na de verhuizing wilde beginnen met het maken van taarten, haha! Maar ik kon toch niet wachten....

5

Haha...meteen verslaafd dus! Welkom en alvast succes met de verhuizing!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

succes met de verhuizing en straks lekker aan de slag :)

heel veel plezier =D