1

Onderwerp: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Afhankelijk van de temperatuur en de luchtvochtigheid heb ik soms heel erg last van mijn reuma/artrose vingers en is het oppakken van suikerparels steeds moeilijker  aan het worden. Omdat ik de klachten niet van te voren kan plannen,  soms heb ik weken geen last en dan ineens weer heel erg en dat is soms ook net het geval als ik met een taart bezig ben, en dat is erg lastig.

Ik weet dat je er een soort van pincet voor kunt kopen, maar weet iemand waar zo'n ding te koop is?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

die kun je toch met een gewoon pincet oppakken dat je alleen voor je taartspullen gebruikt?  (doe ik ook, gaat prima   ;)   )

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

3 Laatst bewerkt door QuSi (26-01-2014 19:49)

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Lijkt mij dat ze met een normale pincet "wegschieten" klinkt misschien heel gek maar ik dacht aan een tekentang die je dan uiteraard ook alleen maar daarvoor gebruikt, en oja er bestaan verschillende modellen maar ik bedoel dan die met 2 lepeltjes zeg maar

4

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Een gewone pincet gaat niet, dat had ik al geprobeerd

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

6

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Tigrasas schreef:

Een gewone pincet gaat niet, dat had ik al geprobeerd

bij mij gaat het wel, maar misschien gebruik jij andere pareltjes?
Misschien een idee om bij een gewone pincet de puntjes te omwikkelen met een klein stukje anti-slip matje?

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

7

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

ik heb een pincet met 2 lepeltjes eraan :Y werkt  :thumb:
:think: ik neem aan dat ik die bij een taartenwinkel heb gekocht, maar waar :think:  :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

hahaha, dank jullie wel voor jullie reacties, de kunst was om eerst uit te vinden hoe zo'n ding nou eigenlijk heet....

ik heb zojuist via Ebay een "bead tweezers" gekocht, je moet er maar op komen ;-)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

9

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

ben ik wel eens benieuwd hoe die er dan uitziet.... :y    ;-)

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

10

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Tik maar in op Google, dan komen er maar zat afbeeldingen tevoorschijn

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Ik heb ooit eens bij de gamma zo'n goedkoop setje pincetjes gekocht. Daar zit van alles tussen (en dus ook bead tweezers blijkt nu :D). Ik gebruik het voor van alles en nog wat, qua taarten dan.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Bij Dille en Kamille verkopen ze decoratie pincetten voor maar een paar euro.

13

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

Nou, ik heb mijn " beadtweezers" binnen en het werkt super, ik heb nu geen moeite meer om met mijn reuma vingers die dingen op te pakken en vast te houden , wat een uitvinding...

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: GEZOCHT: tangetje/pincet om suikerparels mee op te pakken

ik gebruik een splinter pincet van de kruidvat...werkt ideaal voor mij