1

Onderwerp: Ik ga op reis en ik neem mee........

een koffer vol make-up!

Tja, wat maak je voor de 16de verjaardag voor een jongedame die gek is van make-up en hier zelfs een hele blog over bijhoudt? Juist ja!

Gevuld met een laag verse mango ( twee hele mango's zitten er in!) op een heel dun laagje witte chocoladecreme tegen het klef worden van de biscuit en een laag frisse citroencreme .
De grote broer heeft bij mij de taart laten maken en liet mij net weten dat ze hem werkelijk fantastisch vond

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/s403x403/1656347_401068273364017_714730205_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Ik ga op reis en ik neem mee........

Wat geweldig deze taart!!! Heeeeeel gaaf!!

3

Hij is ook fantastisch! Echt super kleurtje van de tas/koffer en al die make up.. hoop werk geweest!

4

Het maken van de make Up was inderdaad veel werk, voordeel van deze taart is wel weer dat je niet super veel tijd aan de scherpe randen hoeft te besteden  ;-)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Gaaf!!

6

het is ook wel een plaatje om te zien hoor! mooi gedaan!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

7

prachtige taart

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

8

SUPER en wat een heerlijke vulling :)

9

ja, ik vind zelf verse mango, op voorwaarde dat deze goed rijp is,erg lekker in combi met verse citroenecreme

10

Een super leuke taart! :y Mooi gemaakt.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!