Onderwerp: Brandweerman Sam-Snowboard-Tinkerbel-Indiaan-Plop
Ben niet meer zoveel op het forum. Beetje druk met andere dingen. Maar kom zo nu en dan even gluren voor inspiratie, zal er nu zelf ook weer eens wat opzetten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit weekend brandweerman Sam taartje gemaakt.
Hoofd volgende keer even laten drogen, zakte wat in. Mijn man vond de helm meer op een tulband dan een helm lijken. Maar ik vond hem leuk om te maken en ben blij met het resultaat.
Snowboard taart.
Vorige week deze gemaakt. Toen de taart werd opgehaald was de jarige Julian er niet helemaal blij mee, vond hem te wit en te kaal. Samen met hem nog blauwe ijskristallen gemaakt en op de bergen geplakt.
Dit was een spoedje. De taarten bakster die hem maken zou, had een begrafenis. Vandaar de vraag of ik nog tijd had. De taart is geïnspireerd op de taart van zapp die je ziet als ze zingen voor de jarige kinderen.
Pffff, mijn lastigste klant dit jaar. Mijn lieve nichtje Sara was jarig op 2 januari en wilde Tinkerbel. Nog steeds niet helemaal blij met mijn Tinkerbell boetseersel. Maar Sara was er heel blij mee.
Deze taart was door de ouders helemaal tot in de puntjes uitgedacht en uitgetekend.
Wel leuk om te maken.
Dit vind ik zelf echt een poepie.
Nou dat was het z'on beetje. Zal nog wat posten bij 3D.
Fijne dag vandaag.
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com