1

Onderwerp: Het kasteel van Sneeuwwitje

Maar dan met een eigen draai.. ze wilde graag sneeuwwitje maar dan met roze, paars en rood.

Het was best een gedoe om het kasteel zelf te maken, zoals je zit is 1 rijtje pareltjes wat gezakt.
Kan het niet meer rechtbreien omdat de lijm het roze laat afgeven op het wit.

De taart is gevuld met chocolade crème. En gespoten met een airbrush. Het kasteel en de torentjes zijn gedust met de hand.

Feedback en tips zijn meer dan welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KGDD7EPT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8GMEB3ZD.jpg

2

Re: Het kasteel van Sneeuwwitje

Ik vind hem leuk en heel mooi :thumb:

3

Wat een schattige taart.

4

Ja ik vind m ook mooi en misschien zijn we zelf te critisch

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

5

Wauw schitterend dat effect met de airbrush! En je kasteel is zooo sprookjesachtig...super!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

smikkelke schreef:

Ja ik vind m ook mooi en misschien zijn we zelf te critisch

Tja dat is inderdaad misschien wel waar.. maar ik kan echt niet om die scheve parelrand heen hoor ik zie bijna niets anders meer... hahha! Mijn man zegt dan heel nuchter.. het is een taart! Tja das ook weer zo :)

Dankjewel voor de complimenten!!!

7

Tja dat is inderdaad misschien wel waar.. maar ik kan echt niet om die scheve parelrand heen hoor ik zie bijna niets anders meer... hahha! Mijn man zegt dan heel nuchter.. het is een taart! Tja das ook weer zo :)

Dankjewel voor de complimenten!!!

het blijft hand werk

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

8

Wat een geweldige taart echt super mooi gemaakt :D

En ach die scheve parel rand heeft wel wat een kasteel is immers nooit recht  =D

Denk dat jij er het meest last van hebt en anderen alleen maar oh en ah gaan roepen :D

9

Baklataart schreef:

Wat een geweldige taart echt super mooi gemaakt :D

En ach die scheve parel rand heeft wel wat een kasteel is immers nooit recht  =D

Denk dat jij er het meest last van hebt en anderen alleen maar oh en ah gaan roepen :D

De moeder kwam hem net ophalen, ze heeft het niet zo breed financieel en ik heb haar een beetje extra gegeven omdat ik dat haar zo gunde.. ze moest er gewoon van huilen!

Toch wel prachtig hoor die reacties die een taart teweeg kan brengen!

10

Hij is heeeel erg gaaf!!
Herken wel wat je zegt over het kritisch zijn haha

.. Want taart kan altijd!!

11

reactie van m'n oudste, Amy(4)

Wauw! Mam die wil ik hebben als ik 5 wordt!

goed gedaan dus!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

12

Siena schreef:

reactie van m'n oudste, Amy(4)

Wauw! Mam die wil ik hebben als ik 5 wordt!

goed gedaan dus!

Wha dat is nog eens een compliment! Kinderen zijn het eerlijkste he.. weet je wat mijn dochter zei?

Mam, is deze voor mij? Nee Benthe (zo heet ze) hij is voor een ander kindje.. O, dat is jammer maar ik wil een Cars taart of nee toch een Turbo taart.. nee toch maar een prinsessentaart maar dan tot aan het plafond.. met een ridder en 2 prinsessen en een kietelzwaard (van het boekje Ernie de Ridder).. zo grappig!

13

haha, welja, tot aan het plafond!  :+

hoeveel visite verwacht ze? :D  :D  :D

Toch leuk dat ze zoveel vertrouwen in je heeft dat ze dat allemaal van je durft te vragen! :cool:

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!