Onderwerp: Mijn eerste taart met schoentjes
Laatst kreeg ik het verzoek van iemand voor een taart voor haar dochter met iets met mode en meisjesachtig. Ik ben hier op uitgekomen en had dus eindelijk een goed excuus om de 'shoe kit' te kopen 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart met schoentjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Laatst kreeg ik het verzoek van iemand voor een taart voor haar dochter met iets met mode en meisjesachtig. Ik ben hier op uitgekomen en had dus eindelijk een goed excuus om de 'shoe kit' te kopen 

En nog 1, want ik mocht maar 1 foto in mijn berichtje zetten.. De papiertjes zitten trouwens nog in de schoenen omdat de taart hier nog vervoerd moest worden. Better be save than sorry 

leuk gedaan!
Mooie schoentjes en leuk met dat lichte zacht geel in de roze en roze in die witte bloemetjes. Gedust?
Ik zou zelf een andere kleur voor de schoenen op de zijkant hebben gekozen, bijvoorbeeld hetzelfde als je bloemen. Mag ik dat zeggen?
Tieneke
Echt mooi gedaan 
Mooie schoentjes en leuk met dat lichte zacht geel in de roze en roze in die witte bloemetjes. Gedust?
Ik zou zelf een andere kleur voor de schoenen op de zijkant hebben gekozen, bijvoorbeeld hetzelfde als je bloemen. Mag ik dat zeggen?Tieneke
ik zat net het zelfde te denken.
Maar toch wel een mooie taart, voral de schoentjes natuurlijk
Ik zou zelf een andere kleur voor de schoenen op de zijkant hebben gekozen, bijvoorbeeld hetzelfde als je bloemen. Mag ik dat zeggen?Tieneke
Hoi Tieneke,
Dat mag je zeker zeggen! Voor het contrast was het inderdaad mooier geweest. Ik had het contrast tussen het zwart en bruin niet helemaal goed ingeschat, en helaas was er te weinig tijd om alle silhouetten nog een keer uit te snijden.
Ik heb de bloemetjes inderdaad gedust. Goud was de wens met roze, dus voor het eerst uitgeprobeerd. Volgende keer dus iets meer rekening houden met het contrast, dank je voor de tip!
Groetjes,
Marianne
De schoenen zijn overigens ook gedust met goudpoeder. Ze waren gewoon wit en de dustpoeder pakte gelukkig goed op de fondant.
Nou, dat zou ik nou zelf niet gezien of bedacht hebben. Goed zeg.
Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart met schoentjes