Onderwerp: Alice in Wonderland
Deze taart heb ik voor mijn dochter gemaakt die morgen al weer 22 jaar wordt
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Alice in Wonderland
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart heb ik voor mijn dochter gemaakt die morgen al weer 22 jaar wordt
Wow wat een super gave taart! Ik weet haast niet waar ik moet kijken ze zal hier wel super de super blij mee zijn!
bloed zweet en tranen op deze taart voor de eerste keer topsy turvy gemaakt en al die figuurtjes pfewww... maar het was een geweldige uitdaging om te maken en ze is er super blij mee en daar doe ik het voor
Wow wat een super gave taart! Ik weet haast niet waar ik moet kijken ze zal hier wel super de super blij mee zijn!
wow, lekker over de top!
hahaha precies wat ze wilde ...lol
wow, lekker over de top!
Wow, geweldige taart.
Erg druk... maaaaaaaaaaar dat hoort gewoon bij dit onderwerp, ik zeg goed gelukt!!
Zooo mooi zeg!
dank je wel
Wow, geweldige taart.
dank je wel voor het compliment
Erg druk... maaaaaaaaaaar dat hoort gewoon bij dit onderwerp, ik zeg goed gelukt!!
dank je wel
Zooo mooi zeg!
Wauw wat een enorm werk zeg en wat is hij mooi geworden
Echt super knap en morgen een fijne dag met je dochter morgen
Denkt dat ze niet weet wat ze ziet
dank je wel dat gaat vast lukken
Wauw wat een enorm werk zeg en wat is hij mooi geworden
Echt super knap en morgen een fijne dag met je dochter morgen
Denkt dat ze niet weet wat ze ziet
Ik ben sprakeloos ... wat een prachtige taart.
Al die details, je waant je écht in het boek.
Ik stel heel vaak de vraag aan de bakster hoeveel tijd ze aan haar taart besteed heeft, omdat ik vind dat ik zelf zoveel tijd in mijn taarten steek en die zijn bijlange niet zo mooi en gedetailleerd als wat ik hier soms op het forum tegenkom. Maar aan jou durf ik het niet te vragen uit vrees dat ik van mijn stoel zal vallen ... ben toch een ietsie pietsie nieuwsgierig
oeps ik heb de tijd niet bijgehouden maar alles bij elkaar met voorbereiden erbij denk ik meer dan een week ... dank je wel voor je compliment het is de eerste keer dat ik een taart als deze heb gemaakt en had mij ook een beetje verkeken op al het werk wat er in gaat whahahaha
Ik ben sprakeloos ... wat een prachtige taart.
Al die details, je waant je écht in het boek.Ik stel heel vaak de vraag aan de bakster hoeveel tijd ze aan haar taart besteed heeft, omdat ik vind dat ik zelf zoveel tijd in mijn taarten steek en die zijn bijlange niet zo mooi en gedetailleerd als wat ik hier soms op het forum tegenkom. Maar aan jou durf ik het niet te vragen uit vrees dat ik van mijn stoel zal vallen
... ben toch een ietsie pietsie nieuwsgierig
Hiervan word ik echt sprakeloos! Wat ongelofelijk gaaf! Wat is er ontzettend veel te zien, wat goed gemaakt!! Ik zou niet weten waar te beginnen, dat boetseren is echt een kunst! Je bent er duidelijk superrrrrrr goed in!!
ik vind het een mooie taart en ik vind het zo'n grappige poes.
onze zoon van 7.
wat lief van hem zeg maar dank je wel kanjer
ik vind het een mooie taart en ik vind het zo'n grappige poes.
onze zoon van 7.
dank je wel voor het enorme compliment ik heb inmiddels begrepen dat ze hem nog lekker vonden ook
Hiervan word ik echt sprakeloos! Wat ongelofelijk gaaf! Wat is er ontzettend veel te zien, wat goed gemaakt!! Ik zou niet weten waar te beginnen, dat boetseren is echt een kunst! Je bent er duidelijk superrrrrrr goed in!!
jeetje, daar zitten wel heel veel uurtjes werk in.
Maar echt supermooi, ik blijf maar kijken en zie telkens weer wat nieuws
dank je wel voor het enorme compliment
jeetje, daar zitten wel heel veel uurtjes werk in.
Maar echt supermooi, ik blijf maar kijken en zie telkens weer wat nieuws
nou ze was er super blij mee en het was heerlijk werd me verteld wat een opluchting missie geslaagd dus de taart heeft de reis van amsterdam naar zeeland goed doorstaan
mijn meisje vierde haar verjaardag nl in zeeland
ik dacht kom laat ik ééns een ander eind resultaat plaatsen hahaha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Alice in Wonderland