Re: Etagere van koekjes gemaakt gevuld met taartjes ( leuk idee )
Super
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Etagere van koekjes gemaakt gevuld met taartjes ( leuk idee )
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super
bedankt voor het linkje
Graag gedaan
die van jou lijken wel veel groter
maar ze zijn wel heel erg leuk
Dat zou best kunnen hoor ik weet het niet want heb eigenlijk niks gelezen maar heb de plaatjes bekeken en ben toen begonnen
Ik heb de grootste ronde uitsteker van de set gebruikt toen één overgeslagen en de volgende gepakt en weer één overgeslagen en toen de laatste gebruikt maar het zou best kunnen dat deze dame kleinere koekjes heeft gebruikt.
Voor de volgende kaar dan maar weer
Ik heb het nog even heel goed bekeken en inderdaad als ik naar de uitgestoken koekjes van de plaatjes kijk zijn die inderdaad kleiner dan de mijne.
Dan ga ik nog een keertje voor de kleinere en heb ik weer wat in het vooruitzicht
Ik kan het weer niet vaak genoeg zeggen, allemaal weer heel hartelijk dank voor het kijken en het aardige commentaar.
ze zijn echt heel erg leuk.
bedankt voor de link met de how-to.
(weer iets op het verlanglijstje, die inmiddels wel erg lang wordt )
je hebt het over pinterest kun je mij vertellen wat dit precies voor site is. (voordat ik me weer ergens voor aanmeld)
ze zijn echt heel erg leuk.
(weer iets op het verlanglijstje, die inmiddels wel erg lang wordt)
je hebt het over pinterest kun je mij vertellen wat dit precies voor site is. (voordat ik me weer ergens voor aanmeld)
Eigenlijk is het gewoon een site waar je alles op kunt vinden van taartjes tot auto's enz. enz. je tikt iets in bij zoeken en je krijgt het.
Je kunt menesn volgen of dingen die mensen ( zoals bv. die how to ) volgen en borden voor jezefl aanmaken met namen van wat wat is.
Zo kan je alles wat je leuk vind opslaan en altijd in je eigen mappen terug vinden.
Het is niet iets waar je aan vast zit of waar je rare dingen voor moet doen of wat dan ook maar erg leuk is het wel.
Je kunt er veel leuke ideeën opdoen zoals onder andere afelopen keer met de pasen.
Je tikt bv. easter cake in en je krijgt allerlei leuke paastaarte,cupcakes en anders te zien dus je kunt je er zonder lastige dingen gewoon bij aanmelden.
Ook recepten en dergelijke, tik wat in en je krijgt het.
Ik tikte how to's in en je krijgt allerlei dingen waar een how to van is te zien zo dus ook de etagere.
Succes.
Groetjes Marion
sanria schreef:ze zijn echt heel erg leuk.
(weer iets op het verlanglijstje, die inmiddels wel erg lang wordt)
Eigenlijk is het gewoon een site waar je alles op kunt vinden van taartjes tot auto's enz. enz. je tikt iets in bij zoeken en je krijgt het.
Je kunt menesn volgen of dingen die mensen ( zoals bv. die how to ) volgen en borden voor jezefl aanmaken met namen van wat wat is.
Zo kan je alles wat je leuk vind opslaan en altijd in je eigen mappen terug vinden.
Het is niet iets waar je aan vast zit of waar je rare dingen voor moet doen of wat dan ook maar erg leuk is het wel.
Je kunt er veel leuke ideeën opdoen zoals onder andere afelopen keer met de pasen.
Je tikt bv. easter cake in en je krijgt allerlei leuke paastaarte,cupcakes en anders te zien dus je kunt je er zonder lastige dingen gewoon bij aanmelden.
Ook recepten en dergelijke, tik wat in en je krijgt het.
Ik tikte how to's in en je krijgt allerlei dingen waar een how to van is te zien zo dus ook de etagere.
Succes.Groetjes Marion
bedankt
Geweldig, ik ben echt fan van je.
Alles wat je maakt vind ik gaaf
Dankjewel allemaal
Ge-wel-dig!!!
Wat gaaf gemaakt zeg, heel erg crea!
Goed gelukt! Zag het ook op pinteredt langskomen, superleuk idee! Denk dat je de boeken van julia usher dan ook wel geweldig vindt? Veel 3d projecten...
Goed gelukt! Zag het ook op pinteredt langskomen, superleuk idee! Denk dat je de boeken van julia usher dan ook wel geweldig vindt? Veel 3d projecten...
Ik heb even de naam ingetikt bij google en er zitten inderdaad leuke dingen bij
Heel erg gaaf zeg. Heb de how to meteen opgezocht. Ook weer iets voor op mijn wensenlijstje!
Die how to heb ik opgeslagen!!
Koekjes staan al ZO lang hoog op mijn lijstje!
Heel erg leuk.
Leuk idee, en mooi uitgevoerd.
Awesome!
Hartelijk dank weer voor de aardige reactie's
Hartelijk dank weer voor de aardige reactie's
Ik vind ze nog steeds erg leuk...
wat een geweldig leuk idee
Hartelijk dank allemaal en ik denk dat de mijne groter lijken omdat ik de foto van dichtbij genomen heb maar weet het niet zeker hoor
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Etagere van koekjes gemaakt gevuld met taartjes ( leuk idee )