Onderwerp: Parelmoeren parels
Ik ben op zoek naar grotere, dan 4 mm, parelmoeren eetbare (suiker)parels. Google is not my friend want ik heb deze niet kunnen vinden. Iemand de parelmoeren tip?
Michael
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Parelmoeren parels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben op zoek naar grotere, dan 4 mm, parelmoeren eetbare (suiker)parels. Google is not my friend want ik heb deze niet kunnen vinden. Iemand de parelmoeren tip?
Michael
Google op: grote eetbare parels parelmoer
De tweede hit zijn parels van 8 mm.
Je kan ze ook zelf maken van fondant. Als ze zijn uitgehard in een boterhamzakje met een beetje dust en dan good schudden. Of de pearlmold gebruiken en daarna dusten.
CK heeft mooie parels van chocolade, ook geen tandenbrekers Google maar op: eetbare chocolade parels ck
Dank je voor de moeite taartjesdroom, alleen de hits die ik zie zijn zilveren parels en niet de parelmoeren. Ik heb er honderden nodig, dus zelf maken wordt een beetje te veel werk
En de CK Sixlets Pearl White - 10mm bij MaakJeTaart?
Dat lijkt er al meer op, dank je Taartjesdroom!!
ga je zoiets maken:
gaaf! (staat ook nog op mijn to do lijst!)
Hey Siena, nope, maar wel erg mooi het wordt een traditionele 5 laagse taart met op elke laag aan de onderkant rondom eetbare parels, dus daarom moet ik er heeeeel veeeel hebben lol
Is het een enkele rand parels? Dan zou ik toch echt eens kijken naar de pearlmold. Daar maak je er een stuk of 20 tegelijkertijd die ook nog eens aan elkaar vastzitten.
Hey Taartjesdroom...daar zit ik nu ook naar te kijken. Veel gemakkelijker en vaker te gebruiken zo'n mal. Die mal stond toch al op mijn lijstje. Dank voor het meedenken!
ik heb aardig wat parelmolds liggen,
als je ze eerst een keer wilt proberen voordat je ze koopt mag je ze wel een keer lenen
(pb me dan even)
Hoi Siena, dat is heel erg aardig!! Ik heb je een berichtje gestuurd.
Michael
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Parelmoeren parels