Onderwerp: Sneeuwmannen, ijsberen, kerstmannen & rendieren (beetje laat)
Gemaakt met kerst. Beter laat gepost dan nooit gepost...
Stiekem ook wel trots op, vind ze zo schattig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sneeuwmannen, ijsberen, kerstmannen & rendieren (beetje laat)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gemaakt met kerst. Beter laat gepost dan nooit gepost...
Stiekem ook wel trots op, vind ze zo schattig!
Ja, zijn ook schattig. Heb je dat zwart met zo'n voedselpen gedaan? Kan je daar eigenlijk ook mee op marsepein schrijven? (Want is dit fondant, wat je hebt gebruikt?)
Ja, zijn ook schattig. Heb je dat zwart met zo'n voedselpen gedaan? Kan je daar eigenlijk ook mee op marsepein schrijven? (Want is dit fondant, wat je hebt gebruikt?)
Ik heb deze gebruikt:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/rd-d … force-blue
Ik vond het heel goed gaan, ik heb er ook alleen maar stipjes en streepjes mee getekend.
Ik was er echt blij mee.
Ik denk dat het ook op marsepein gaat, maar ik heb dat nog nooit gedaan! Dus ik kan je niks garanderen.
Het is werkte wel fijner als de fondant al iets was opgedroogd, waardoor het ook steviger was, snapje?
Ik denk ook dat het eraan ligt wat je ermee wil doen. Voor grotere oppervlakten misschien niet zo geschikt
Hier hoef je niet stiekem trots op te zijn, hier mag je gewoon onbeschaamd TROTS op zijn! Wat een leuke cupcakes
Super mooi en heel erg leuk ga ze onthouden voor december als dat mag
het is dan wel februari, maar ze zijn nog steeds leuk !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sneeuwmannen, ijsberen, kerstmannen & rendieren (beetje laat)