Onderwerp: Hartjes
Hallo!
Ik ben erg aan het oefenen en het gaat al steeds beter. Binnenkort hoop ik wat gereedschappen te bestellen zodat ik wat minder hoef te priegelen met huis-tuin-en-keuken-gereedschappen, want dat is soms echt crisis...
Ik heb 2 mini-hartvormpjes en ik vind ze zo schattig! Zeker omdat ik voornamelijk voor onszelf bak, is het wel handig dat ik niet gelijk een taart voor 20 personen heb.
Ik bak cake omdat ik geen biscuit lust.
Hieronder mijn eerste poging tot bekleden. De wit-roze met marsepein, de zwart-blauwe met fondant. Ik lust namelijk echt geen fondant, en mijn vriend echt geen marsepein, haha!
De 2e keer dat ik rozen maakte, de eerste keer dat ik ooit fondant heb aangeraakt. Beide taartjes gevuld met frambozenmousse, afgesmeerd met chocoladebotercrème. Ik kreeg het niet goed strak. Inmiddels allerlei filmpjes gezien en tips en trucs gelezen, dus binnenkort volgt poging 2! Overigens vind ik fondant echt heel rot om mee te werken. Het plakt niet, het valt uit elkaar en je kunt het niet zo dun uitrollen als marsepein. Binnenkort een ander merk proberen, misschien dat het daar aan ligt.

En dan voor mijn schoonouders aan de slag, die waren 9 jaar getrouwd en in de schoonfamilie wordt daar niks mee gedaan. Dat ben ik vanuit mijn familie wel anders gewend, dus ze waren helemaal ondersteboven door de verrassing 
Die met de strik gevuld met bramenmousse, die met de bloemen met kersenvlaaivulling. Beide afgesmeerd met chocoladebotercrème, de decoraties van marsepein.

Ik vind het alleen zo jammer dat er scheurtjes in de marsepein zitten
Volgende keer beter kneden!
Tips zijn welkom!