Onderwerp: ioor taart
ioor taart voor 18 st gevuld met witte ganache en frambozenmousse met frambozen.
Meptaartje heeft dezelfde vulling

meptaartje

toedels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ioor taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ioor taart voor 18 st gevuld met witte ganache en frambozenmousse met frambozen.
Meptaartje heeft dezelfde vulling

meptaartje

toedels
Ahhhhh......wat een leuke, lieve taart!
Wat een lieverd!!

Heel mooi! Ook een heel leuk meptaartje!
Ik ben verliefd! Heel mooi
aah, wat lief!
Zo mooi
OK, nu stel ik mijn vraag ... en voel me een beetje heel erg dom
... wat is een meptaartje ?
Zo mooi
![]()
OK, nu stel ik mijn vraag ... en voel me een beetje heel erg dom
... wat is een meptaartje ?
Dat is geen domme vraag...een meptaartje is een kleine taart voor de jarige zelf.
Super leuk gedaan en wat een lekkere vulling 
Dank je Ester 
Dan heb ik nog een andere vraag voor jou.
Ik heb gezien dat je steeds een cakeboard in het thema van de taart maakt. Wat gebruik je om dat papier te beschermen?
Heel mooi en schattig ! 
Wauw mooi hoor. Vind het meptaartje ook zo'n schatje 
Prachtig, zo op de foto lijkt Ioor net een echte lappenpop. Ik vind ´m geweldig!
Dank je Ester
Ik heb gezien dat je steeds een cakeboard in het thema van de taart maakt. Wat gebruik je om dat papier te beschermen?
ik snijd mijn onderborden op maat uit dikke kartonnen fruitdozen van aldi. Ik gebruik dan leuk papier van behangboeken en hier overheen doe ik transparante inpakfolie van de action.
Zo wordt bijna elk onderbord uniek..zo doe ik het al ruim 5 jaar en ooit hier gelezen op het forum..
Zo maak ik ook mijn onderborden! Alleen dan niet met behang, maar met inpakpapier 
Wat een leuke taartjes!
Whippy schreef:Dank je Ester
Ik heb gezien dat je steeds een cakeboard in het thema van de taart maakt. Wat gebruik je om dat papier te beschermen?ik snijd mijn onderborden op maat uit dikke kartonnen fruitdozen van aldi. Ik gebruik dan leuk papier van behangboeken en hier overheen doe ik transparante inpakfolie van de action.
Zo wordt bijna elk onderbord uniek..zo doe ik het al ruim 5 jaar en ooit hier gelezen op het forum..
Fantastisch! Aldi en Action here I come 
geweldig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ioor taart