Onderwerp: Inspiratie nodig taart voor mijn vriend
Hallo!
Ik wil voor valentijn een taart maken voor mijn vriend. Geen standaard roze hartjestaart met rode rozen en 'Ik hou van jou', maar echt iets persoonlijks, specifiek voor hem.
Nu heb ik al verschillende ideeën, maar ik vind het zo lastig! Ik ben namelijk nog maar een beginner en veel ideeën die ik hier langs zie komen durf ik gewoon nog niet aan (3D, ingewikkelde constructies e.d.) Bovendien heb ik geen aparte taartvormen, helemaal geen molds of andere hulpmiddelen zoals een sugergun ofzo. Hier mijn lijstje:
1. Iets met moppersmurf. Hij kan soms zo heerlijk knorrig zijn, en ik noem hem dan altijd moppersmurf. Ik heb alleen nog nooit geboetseerd en ik kom ook niet verder dan 'moppersmurf', want hoe maak je daar nou een lieve taart van?
2. Iets met koeien/boerderij. Hij is zzp'er en is in te huren voor al het agrarisch werk. Hij werkt veel als inseminator en melker en we willen later graag ons eigen melkveebedrijf. Maar nogmaals: ik heb nog nooit geboetseerd en ik weet ook niet hoe ik een taart een mooi 'koeienvachtje' kan geven.
3. Iets met Klaas Vaak of slapen. Omdat hij direct slaapt zodra ie een kussen ziet en héél slecht uit bed te krijgen is, noem ik 'm vaak slaapkopje. Maar ook hier weet ik niet hoe bij dit thema nu een taart te maken.
Wie kan iets leuks verzinnen met een van deze thema's, dat wel zegt hoeveel ik van hem hou, maar niet mierzoet is, en dat dan nog op beginnersniveau?