Onderwerp: [feedback] mijn juweeltje

gemaakt met naturelbiscuit en mokkabotercreme
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [feedback] mijn juweeltje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

gemaakt met naturelbiscuit en mokkabotercreme
Wauw, wat super goed gedaan zeg, echt 
Jeetje wat een superstrakke zijkant! Heb je die gestencild of is een print?
Misschien was het nog mooier geweest om 2 kleinere taartje op elkaar te stapelen voor een hoge smalle taart? Nu vind ik de bovenkant erg wit in vergelijking met de zijkant en de edelstenenrand.
het is :
http://4.bp.blogspot.com/-Mx3Xy5RoPSY/T … CN3922.JPG
en ja ik vind hem ook te kaal van boven maar wist niet goed hoe ik dat moest veranderen . mss de volgende keer idd 2 kleinere taartjes pakken . nu was het 20 cm
Mooi! Anders een grote zwarte bloem in het midden?
Supermooi! Ik wist niet eens dat je dat ook kant en klaar kon kopen, dat geprinte spul. Een grote zwarte bloem vind ik ook wel een leuk idee inderdaad. Verder geen tips voor je, helaas.
thanks allemaal
Prachtig! Hopelijk vind je de postkaarten die ik morgen maak en verstuur ook mooi. Je legt de lat hoog! 
supersjiek!
vera ik ben benieuwd en deze taart is mss wel mooi maar eigenlijk ook heeeeeeeeeel simple.
want ik heb 1 laag witte fondant er op gelegt en daarop de sugar sheet geplakt en de rand volgeplakt met steentjes uit een mal dus het was echt een taart met weinig werk hahah
Prachtig!
vera ik ben benieuwd en deze taart is mss wel mooi maar eigenlijk ook heeeeeeeeeel simple.
want ik heb 1 laag witte fondant er op gelegt en daarop de sugar sheet geplakt en de rand volgeplakt met steentjes uit een mal dus het was echt een taart met weinig werk hahah
Maar met een groots effect!! Ik heb heel veel voorwerk aan je taart gehad dus ik hoop zo dat hij net zo word als dat hij in mijn hoofd zit!!
Morgen gaat hij op de bus...
geef je me dan het track en trace nr door?
ik ben erg benieuwd. de buurvrouw pakt m aan en ik haal m dan savonds op zodat we op ons weekje weg in centerparks er lekker van kunnen smullen
ik moet toch terug om de kat te voeren dus komt goed uit hahaha
geef je me dan het track en trace nr door?
ik ben erg benieuwd. de buurvrouw pakt m aan en ik haal m dan savonds op zodat we op ons weekje weg in centerparks er lekker van kunnen smullen
ik moet toch terug om de kat te voeren dus komt goed uit hahaha
Ja uiteraard!!! Ben erg benieuwd naar je reactie nog wel een foto maken he!
jaja fotocamera staat hier klaar .
Super mooie taart 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [feedback] mijn juweeltje