Onderwerp: sweet! cupcakes
cupcakes voor mijn mams dr verjaardag!
met witte chocoladefudge toeven & gevuld met pure chocoladefudge
voor een vriendin van mijn moeder die er helemaal dol op was....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » sweet! cupcakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
cupcakes voor mijn mams dr verjaardag!
met witte chocoladefudge toeven & gevuld met pure chocoladefudge
voor een vriendin van mijn moeder die er helemaal dol op was....
Wauw schitterend!!echt de mooiste cupcakes die ik ooit heb gezien
Wauw schitterend!!echt de mooiste cupcakes die ik ooit heb gezien
Wat lief! dankjewel!
Prachtige cupcakes! Ik sluit me aan bij Lady Vall!!!
Inderdaad erg mooi!!
Kan je mij het geheim verklappen hoe je zo mooi strak kan stencilen?
Wat een beauty's! Daar mag je met recht trots op zijn!
Super mooi!
Dankjewelll!!!! Stencillen, eigenlijk heel simpel ik vet de stencil in met crisco, leg t op de marsepein, voorzichtig met mijn hand eroverheen. & dan gewoon met dust alles 'dusten' met een kwastje hihi
Prachtiggggggg echt heel erg mooi!!!
Mag ik vragen hoe jij de kleine bloemetjes maakt? Ik denk met een malletje toch?
Mag ik vragen hoe jij de kleine bloemetjes maakt? Ik denk met een malletje toch?
Wat een romantische cupcakes. Jij beheerst veel technieken, dat kun je zo wel zien.
Tieneke
Ja natuurlijk! Ik heb geloof ik zo'n petunia uitsteker+mal, die zijn 10 euro ofzo & ik heb daar gewone bloem uitstekers bij gebruikt & in het malletje gedaan.
Wat is dit prachtig
Kan zo in een boek, echt GEWELDIG
Wat zal je moeder trots en super blij geweest zijn !!
En je toeven klinken heerlijk (hoe maak je dat? )
Ze zien er prachtig uit, en smakelijk ook
Prachtige, chique cupcakes!
De set met brush embroidery vind ik het allermooist!
Ohhh zo leuk de reacties! Dankjewel
Ik heb een recept van pure chocolade fudge, dat is zo favoriet dat iedereen die vaak wilt!
Ik heb hem dit x met witte chocolade gemaakt, suuuuuper lekker maar wel minder stevig dan de pure maar een nacht koelen doet wonderen.
1blikje gecondenseerde melk
350gr wit,puur of melkchocolade
30gr roomboter
Snufje zout
Alles in 1 pannetje verwarmen & laten smelten, blijven roeren!
laten afkoelen, 250gr roomboter 10min mixen net als botercreme, de chocoladefudge erbij & even door elkaar mixen. Dan even in de koeling opstijven.
Ik heb het recept van een recept hier (brownie cupcakes met chocoladefudge?) staat bij de ingezonden recepten.
Echt favoriet! Ik zeg proberen!
Prachtig! En ik als liefhebber van het ouderwetse spuitwerk, vind je embroiderie bloemen ook waanzinnig mooi gelukt!
Prachtig! En ik als liefhebber van het ouderwetse spuitwerk, vind je embroiderie bloemen ook waanzinnig mooi gelukt!
Lief! Het was m'n 1ste x hihi, ik vind t nog wel moeilijk hoor maar ik deed gewoon maar wat & vond t leuk genoeg
Wat een mooie romantische cupcakes, die kunnen zo in een boek!
Mooi. En ze klinken ook heel lekker!
Heel mooi
oh dank je ga het zeker proberen
Wow supermooi! Ben dol op deze stijl! Je brush embroidery is ook supermooi. (Mij lukt het maar niet.
)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » sweet! cupcakes