1

Onderwerp: glutenvrije Hello Kitty

Tja in eerste instantie al 11 verhuiswagens gemaakt (zie 3d post) en daarna nog een klein glutenvrij taartje voor een van de kinderen die een gluten allergie heeft. Nadat de keuken ontsmet was en alle vrachtwagens ingepakt waren begonnen.. hij is redelijk leuk geworden.

De moeder gaf me een emmertje waar ik 100 ml water in moest doen en de mix die erbij zat erdoor moest mixen daarna is het gebakken in 2,5 minuut in de magnetron!!! Erg bijzonder... wel blij dat ze met me mee heeft gedacht. Lastig om dit brouwsel strak te krijgen maar ze zal in ieder geval wel gelukkig zijn dat er voor haar ook een taartje is!

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-6R6AFSD8.jpg

2

Re: glutenvrije Hello Kitty

Schattig geworden. Handig zeg, zo snel klaar. Was het ook lekker? Wat luistert dat nauw hè, met glutenvrij en alles eerst schoonmaken. Ik heb een vriendin met glutenallergie, echt uitkijken met bestek e.d.

3

Maria ik heb niet kunnen proeven er zat boter in en ik heb lactose intolerantie! Ha, ha maar het is inderdaad behoorlijk uitkijken! Fc fondant is gelukkig glutenvrij en Sligro ook. Manlief had stukje geproefd en vond het niet gek smaken ofzo.. Ach het gaat er mij om dat het kindje ook iets heeft!

4

Leuk geworden! En zeg nu zelf: hoe vaak zal dat meisje speciaal voor haar een glutenvrij taartje krijgen, en dan nog wel zo'n mooie!!? Geweldig toch? :thumb:

5

Wat voor spul was dat, heb je er een naam voor.
Hier maak ik voor mijn schoonmoeder altijd iets glutenvrij's.

Je hebt geen reden nodig om taart te bakken,
elke dag is een feestje ;-)

6

Wijkhuijs schreef:

Wat voor spul was dat, heb je er een naam voor.
Hier maak ik voor mijn schoonmoeder altijd iets glutenvrij's.

Even mijn oud papier bak uitgespit voor je..

Best Partner
Happy Kitchen

Mega muffin chocolade

Geen suiker en geen gluten

Gekocht in een reform winkel, 2,5 minuut in magnetron alleen water toevoegen. Zit in een plastic emmertje.

7

Oh wat een plaatje :)

En na je elf vrachtwagens is 2,5 minuut wel een uitvinding toch :D

Denk wel dat je iets langer kwijt was met alles opruimen !!!

8

Baklataart schreef:

Oh wat een plaatje :)

En na je elf vrachtwagens is 2,5 minuut wel een uitvinding toch :D

Denk wel dat je iets langer kwijt was met alles opruimen !!!

Uhm ja inderdaad!! haha...
Vanmorgen is de puinhoop echt goed opgeruimd gister heb ik alleen de helft van mijn keuken ontsmet en de rest netjes opgestapeld haha...