Onderwerp: frozen's Elsa met Olaf en cupido
hallo allemaal, ik gooi ze allemaal maar even in 1 post hoor. ik kom hier niet meer zo veel en wil niet zo veel plaats voor mijzelf opeisen
ik heb lekker even tijdelijk een taarten stop ingelast omdat ik even taart moe ben. even rust in mijn hoofd en in mijn huis. nu even de tijd nemend voor mijzelf om allemaal leuke dingen te doen. leuke workshops volgen, vooral om er weer eens even lekker uit te zijn en niet zelf te hoeven nadenken maar gewoon "simpelweg" doen en er gaande weg natuurlijk ook weer van bijleren want je leert altijd , overal en van iedereen.
wat heb ik voor jullie in de aanbieding? nou allereerst wil ik jullie mijn grote trots Elsa laten zien. haar heb ik bij Wendy op de workshop gemaakt en ik heb er een waanzinnig leuke dag gehad en toch ook weer heel veel van geleerd. mocht je de kans hebben, zeker een keertje doen.

verder heb ik ook nog gisteravond op een gezellige onverwachte freubel deze gezellige cupido gemaakt. gewoon voor de fun. gelijk weer aan de slag en hoewel ik wel eerder mondjes uit in geheel boetseerde vond ik dat soms nog best wel eens moeilijk en nu niet meer
en waar ik vooral ook heel trots op ben is dat het voor mijn gevoel ook echt een jongetje is een keertje
altijd fijn