Onderwerp: Valentijn thema bruidstaart
Valentijn thema bruidstaart. Ik heb magic decor lace gebruik met precious mal. Ik ben heel blij dat het gelukt is.
xxx
Riany
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Valentijn thema bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Valentijn thema bruidstaart. Ik heb magic decor lace gebruik met precious mal. Ik ben heel blij dat het gelukt is.
xxx
Riany
Wederom een plaatje!
Wauw....weer zo'n mooie!!
Yay, gelukt!!!! Hij is inderdaad GROOT
En ook hier is hij heel mooi!!!
Thanks Tamara !
Wauw echt geweldig!!!
Dank jullie wel.
Wat super super mooi, al die kleine details!! Echt geweldig. ik ben helemaal weg van die uitgestoken hartjes, tenminste zo ziet het er uit. Wil je met ons delen hoe je dat gedaan hebt??
heel mooi!!
Wat een prachtige taart. De romantici onder ons kunnen hier hun hart bij ophalen.
Prachtig!!
Wat een apparte taart prachtig
in een woord Prachtig en zo mooi
Dank jullie wel voor de complimenten.
Wat mooi!!!
Ik gebruik zelf ook magic decor, maar deze mat ken ik nog niet.. Ik kan hem eerlijk gezegd ook nergens vinden op internet... Ik vind hem zoooooo moooooi!
Heb jij misschien voor mij een link/ adres waar ik deze mat kan vinden?
Alvast bedankt!!
Mooi, die details echt heel mooi gedaan
wauw...erg mooi.
Wat mooi!!!
Ik gebruik zelf ook magic decor, maar deze mat ken ik nog niet.. Ik kan hem eerlijk gezegd ook nergens vinden op internet... Ik vind hem zoooooo moooooi!
Heb jij misschien voor mij een link/ adres waar ik deze mat kan vinden?Alvast bedankt!!
Hallo Tyli,
Deze mall is eigenlijk een mal voor fondant. Ik heb geprobeerd met lace en het werkt bij mij ook goed.
Deze mall is van precious taarten. Als je googled kom je zelf bij de site. Succes.
Gr,
Riany
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Valentijn thema bruidstaart