1

Onderwerp: [FEEDBACK] Herkennen jullie deze?

Je hebt namelijk soms wel eens dat je het dan zelf wel herkent omdat je weet wat het is maar dat je omdat je er zelf de hele tijd naar hebt zitten koekeloeren niet meer ziet dat het niet zo erg lijkt. En dat je dan bijvoorbeeld een mickey mouse krijgt die helemaal niet echt op mickey mouse lijkt ofzo. Snap je?

Vandaar mijn vraag: is deze een beetje gelukt en herken je de stijl?

Oh en wat ik me ook afvroeg: heeft iemand een tip om het een beetje gladder te krijgen? Het is marsepein. Alvast bedankt!

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-O6VHAOPD.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Herkennen jullie deze?

Het is blond. Herkenbaar.
Alleen dan net een beetje anders. Kan niet zeggen wat precies... Netjes hoor!

3 Laatst bewerkt door Anna_4 (30-01-2014 15:41)

Blond! Alleen iets netter (blond neemt 'binnen de lijntjes kleuren' niet zo nauw) en jouw lijntjes zijn wat dikker ;) maar verder top, leuk gedaan!

4

Prachtig Maria! Is dit het plaatje waar je het over had?? Ik vind hem super! Geen tips om gladder te krijgen helaas zou niet weten hoe...

5

Dank jullie wel allemaal.  :)

Anna_4 schreef:

Blond! Alleen iets netter (blond neemt 'binnen de lijntjes kleuren' niet zo nauw) en de lijntjes zijn wat dikker

Oh ja, toch maar hier en daar de lijntjes open laten dus. Dank je.

Vera12345 schreef:

Prachtig Maria! Is dit het plaatje waar je het over had??

Nee, dit is weer een andere. Maar ik ben wel even helemaal into de puzzelplaatjes nu.  :p

6

Ik vind 'm erg leuk en zeker herkenbaar. Zou wel proberen om de lijntjes een maatje dunner te doen. Nu overheersen ze een beetje.
En wat bedoel je met 'gladder'?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

7

cakebym schreef:

En wat bedoel je met 'gladder'?

Dank je wel! Als je inzoomt op het gezicht en d'r T-shirt dan zie je dat het een beetje flubberig enzo is. Ik heb het wel geprobeerd om glad te strijken maar da's toch niet helemaal gelukt.

8

een echte blond hoor! mooi gedaan.

9

Tuurlijk herkenbaar in een oog op slag netjes gedaan hoor :)

Ga vanavond aan mijn eerste plaatje beginnen :D

10

Ah, nou snap ik het. Het lijkt alsof je met een nagel o.i.d. het plaatje geraakt hebt. Je kunt proberen met een ball-tool het hééél voorzichtig een beetje weg te vegen/glad te strijken, maar dat is lastig.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

11

Maar eens proberen met een ball-tool ja. Het is maar een miniplaatje dus nogal gepriegel. Gelukkig valt het in het echt minder op als op de foto.  :p

12

Met een beetje crisco op je vinger om het glad te strijken, maar vind hem goed gelukt hoor.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

13

Oh dat is ook wel het proberen waard. Dank je!