Onderwerp: Hoe blijf je nog origineel ....
..... als je gevraagd word om een bumba te maken!!!!! Er zijn er al zovele gepasseerd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hoe blijf je nog origineel ....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..... als je gevraagd word om een bumba te maken!!!!! Er zijn er al zovele gepasseerd
wat leuk zeg, ook dat meppertje is leuk!
ik vind hem wel echt origineel hoor!
Dank je wel Kim , maar je ziet aan de reacties dat ze niet erg meer geintereseert zijn in een bumba
Nou, ik vind hem ook heel leuk !
Ik vind hem ook heel origineel hoor ... niet vergeten, er worden veel taarten in hetzelfde thema gemaakt, maar de jarige krijgt alleen jouw taart te zien, niet alle andere
Erg leuk!
Hij is leuk!!
Hij is hartstikke leuk! Ik krijg op mijn taarten ook haast geen reacties.. ach ja mensen hebben het vast te druk!
Wat een leukerd
Hij is hartstikke leuk! Ik krijg op mijn taarten ook haast geen reacties.. ach ja mensen hebben het vast te druk!
De tijden zijn toch eens anders geweest , toen reageerde wel veel op de topic's
Inderdaad lastig! Toch krijg ik bij elke Bumba taart weer oohhs en aaaahhss.. Dus voor anderen blijft het leuk
Die van jou is goed gelukt!
Nou ik vind de taart geweldig en net wat Whippy zegt jouw taart is heel speciaal voor de ontvanger en
persoonlijk geniet ik van alle taarten die ik hier zie vind het stuk voor stuk kunst werken
Hoe je origineel blijft met dit onderwerp? Dat is je toch gelukt!? Met lace heb ik 'm in ieder geval nog niet voorbij zien komen
Dank je wel dames en Tamara dat was de 1ste x dat ik lace gebruikte
Zo dus!
Heel erg leuk!
Hij is superleuk en heel erg mooi uitgevoerd!! Het meppertje is ook een schatje! Misschien is het onderwerp niet origineel...who cares: je taart is prachtig!! TOP!
Bedankt dames voor de leuke reacties
Hij is heel erg leuk, anders dan anders
Ik vind hem ook heeeeeeel knap en sluit me volledig aan bij Whippy en Tamara (en uiteraard ook al de rest).
Zelf zou ik ook graag de Lace eens proberen maar heb er toch een beetje schrik voor...
Nicole th, je blijft 1 van mijn grote voorbeelden!
Ik vind hem ook heeeeeeel knap en sluit me volledig aan bij Whippy en Tamara (en uiteraard ook al de rest).
Zelf zou ik ook graag de Lace eens proberen maar heb er toch een beetje schrik voor...
Nicole th, je blijft 1 van mijn grote voorbeelden!
Wat lief Valérie, dat is leuk om te horen en wat de lace betreft "gewoon proberen hoor"
Ik heb ook maar 1 mold gekocht om te kijken wat dat gaf en hoe meer je het doet hoe
beter dat het gaat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hoe blijf je nog origineel ....