Re: Iemand zin in een ijsje?
geweldig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Iemand zin in een ijsje?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
helemaal geweldig
Prachtige taart!!! Misschien kun je die bollen ook maken van cakepops?!
Geweldig die uitleg van je! En de rest van de foto's die je er nog bijgezet hebt ook. Super hoor! Ik ga hem ook even opslaan.
Prachtige taart!!! Misschien kun je die bollen ook maken van cakepops?!
Dat lijkt me ook perfect mogelijk! Ik ben persoonlijk minder fan van cakepops, ik vind dat zelf niet zo lekker, maar dat is een kwestie van smaak.
Je zou op die manier wel meerdere smaken in de taart kunnen steken: de kom en de cakepops/bollen een ander smaakje.
Gaaaaaaaaaaaaaaaf, ziet er super uit.
wat een prachtige taart ook ik heb hem opgeslagen
Wauw ,wat goed gemaakt!De hele taart was dan gemaakt van cake en niet bisquit ?
Heel mooi!!
Wauw! Deze is geweldig
Prachtiggggggg hmmmmmm heerlijk ziet het eruit
Sooooooow heej, die is mega vet cool!!! Mag je heel trots op zijn
Dank je voor al de complimentjes, super leuk om te lezen!!
Wauw ,wat goed gemaakt!De hele taart was dan gemaakt van cake en niet bisquit ?
Inderdaad, alles was chocoladecake. Ik heb ervoor gekozen omdat ik het niet zag zitten om biscuit in die vorm te snijden (ik vind dat biscuit te hard kruimelt en niet stevig genoeg is). Dan zou de taart ook veel minder stabiel zijn, zeker omdat ik vind dat bij biscuit een vulling hoort, en een vulling verhoogt dan weer de druk op de biscuit. Ik had mijn twijfels of dezelfde constructie in biscuit wel zou stand houden.
Plus, de ontvanger houdt enorm van chocolade, dus dan was de keuze voor mij snel gemaakt: een chocoladecake zonder vulling: stevig en lekker. :-)
Megaaaaaa gaaf!!! Hier ook nog eentje die net id begonnen.. Ik hoop dat ik ooit ook zoiets kan maken!! Super leuk!!!
Echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit wil ik echt ook een keertje maken. Bewaren!!
Wow!!!
super leuke taart
Wat een geweldige taart!
Heel erg leuk!! Ik ga de uitleg goed bewaren en een keer een poging wagen om ook zo'n soort taart te maken.
wauwww wat een geweldige taart echt super mooi
Dank je
Waaaauw! Ik krijg spontaan trek hihi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Iemand zin in een ijsje?