Onderwerp: make-up taart en bruiloftsproeverij
Proeftaart voor bruidstaartgesprek met familie, de bruidstaart zelf word 14 lagen!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » make-up taart en bruiloftsproeverij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Proeftaart voor bruidstaartgesprek met familie, de bruidstaart zelf word 14 lagen!

14 ?????? !!!!!!!
lieve hemel, dat je dat aandurft...... ik vind 2 lagen al brrr....
bruidstaart is niet mijn stijl, maar ja, de bruid en bruidegom zijn 'koning' hè ?!
je make-up taart vind ik heel leuk !
Ja in verhouding met de 14laagse bruidstaart is dit inderdaad een proef'taartje'. Vind hem heel mooi geworden juist. Is het een all buttercream? Vind het heel knap als mensen dat zo mooi kunnen
Alvast veel succes met de 'echte' taart, ben benieuwd naar het eindresultaat!
14 lagen.....
hoe groot is je onderste dan wel niet??
Heel veel succes met maken

Knap gespoten! En 14 lagen.... Hoe doe je zoiets qua planning. Ik zou het er spaans benauwd van krijgen. Nee, ik zou er niet eens aan beginnen!
Dank jullie wel voor de complimenten! Ja manon92 het is een all buttercream taart, dat zal de bruidstaart zelf ook zijn.
De bruidstaart word niet 1 grote stapel, maar een taart met zeitaarten . De middelste word 35–30–25–22–20–15 met pilaren om de 2 etages en op een fonteinstandaard en een 25 cm hoge traditionele taarttopper, die word echt hoger dan 1.5 meter en aan beide kanten van de taart komen apparte stapels van 30–25–20–15 . Het word een traditionele amerikaanse bruidstaart met trappen en alle poespas en er komen 500 mensen naar de bruiloft!!!!!
oh jemig...
dat is echt wel een heeeeel project
Heel veel succes met plannen alleen al 
Mensen kinderen 50 mensen
Je taart is heel mooi en je make up taart ook!!
Maar wat een enorme klus gaat dat worden zeg!!
En hoe ga je dat ervoeren???? 
sorry bedoel natuurlijk vervoeren 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » make-up taart en bruiloftsproeverij