Onderwerp: al een tijdje niks gepost: parade!
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje niks gepost, dus ik heb best wat foto's om te plaatsen 
Ook twee stapeltaarten, maar die zal ik in hun eigen rubriek plaatsen.
Voor een kerstmarktje hier in het dorp werd ik gevraagd (of ik er ook wou staan), dus daarvoor heb ik vier kleine kersttaartjes gemaakt. Elk gevuld met frambozen- of aardbeienjam en met een vruchtenmix.
Rudolph the red-nosed reindeer

Stille nacht, heilige nacht
Walking in a winterwonderland

oh denneboom, oh denneboom

Een paar dagen daarna was ik jarig, ik vierde het die dag klein (alleen met de buren). Hiervoor heb ik samen met mijn buurjongetje van 10 een taartje gemaakt. Gevuld met slagroom en gemengde vruchten.
Een paar dagen later vierde ik mijn verjaardag met mijn vriendinnen samen met een vriendin (die vorige week 18 is geworden). Daarvoor moest natuurlijk een grote taart komen:) Zie daarvoor mijn bericht bij stapeltaarten;)
Toen een spoedje, een opdracht voor de dag nadat ik mijn eigen verjaardag vierde. 'Een minion in een bloemenveld voor een echt meisje dat 13 wordt'. Gevuld met banketbakkersroom en frambozen.

Tot slot nog een van afgelopen weekend, voor mijn oma. Gebasseerd op haar kerstkaartje (uiltjes in een boom in de sneeuw), maar dan wat meer voorjaar. Mijn moeder wou graag helpen, zij heeft de vlindertjes gemaakt