Onderwerp: Phalaenopsis
Verjaardagstaart voor een dame die vandaag 50 is geworden. Hij is gevuld met mango crème en kokos crème.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Phalaenopsis
Verjaardagstaart voor een dame die vandaag 50 is geworden. Hij is gevuld met mango crème en kokos crème.
Heel erg mooi en chique!!!
wauw wat prachtig weer !!!!! echt een plaatje hoe heb je de orchideeën in de taart gezet ...
Wederom een beauty!!
Prachtig, jouw stijl!!
Over het bevestigen heb ik Riany even om raad moeten vragen (thanks Riany). Maar dat moet dus met dik bloemendraad, ik heb 18 gauge gebruikt. Hiervan maak je een lange "U" en die steek je in de taart, met de tak ertussen. Ik heb 'm op 4 plekken vastgezet.
Weer een prachtige taart! Ongelooflijk strak weer!
Domme vraag misschien, maar zijn het echte bloemen of is dit suikerwerk?
Geen domme vraag, wel een enorm groot compliment Ze zijn van gumpaste gemaakt.
Wat jammer dat je echte bloemen hebt gebruikt!
Nee werkelijk fantastisch!!!! Ongelooooofelijk gaaf
Hoe maak je toch steeds die mooie randjes om je printjes?
Heb voor dinsdag ook iets op het programma staan waar ik een mooi randje omheen wil maken. Kom met de sugargun denk ik een heel eind, maar vind jouw randje hier ook wel erg mooi!
En alweer zo'n prachtige taart. Ik ben een groot fan van jouw taarten. Vind ze allemaal super mooi.
Seefje, dat doe ik ook met de sugar gun. Ik gebruik dit schijfje:
en daar snijd ik 1 kant vanaf. En dan om de print heen leggen, die je al in de goede vorm hebt geknipt.
Echt een kunstwerk!
Wauwie! Ik vind hem echt super!
Weer een hele mooie taart!! Maar ...waar heb je die leuke standaard vandaan? Erg lief!
Seefje, dat doe ik ook met de sugar gun. Ik gebruik dit schijfje:
en daar snijd ik 1 kant vanaf. En dan om de print heen leggen, die je al in de goede vorm hebt geknipt.
Dat is ook toevallig.... Heb vandaag nog met dat schijfje in mijn hand gezeten omdat ik benieuwd was naar het resultaat!
Had deze nog niet gebruikt. Ga eens kijken of ik het ook zo strak en netjes kan!
Die heb ik gekocht bij de Sweettableshop, maar volgens mij hebben ze deze niet meer op voorraad. Je zou ze kunnen mailen?
Laat je weten of het is gelukt Seefje? Ben benieuwd
Ik zal de taart hier showen als deze klaar is.
Deze taart is echt mijn favoriete van al je taarten !!! ( ik zeg dat altijd voor mezelf, wanneer een nieuwe taart van jou in de forum komt), echt !!!!deze!!!!!
Wauw!!!
Wauw......wederom weer zo'n mooie, strakke taart!!
Mensen kinderen je bent toch wel een super Talent
Echt niet te geloven je zou toch denken dat het niet echt kan zijn zo ontzettend mooi
Die bloemen, echt wonderbaarlijk!
Echt helemaal geweldig
Jullie zijn weer veel te aardig! Bedankt hoor, ik wordt er helemaal blij van
Hier een (slechte) foto van de jarige, dan kun je zien dat hij écht echt is Tenzij ze een dummie willen gaan aansnijden.....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Phalaenopsis