1

Onderwerp: Babyshower koekjes

Binnenkort geef ik een babyshower voor een vriendin van mij. Als bedankje voor de gasten leek het me leuk om koekjes te bakken in de vorm van het babytje van de FI mal. Denken jullie dat dit mogelijk is en hoe lang zou ik die koekjes dan moeten bakken? (ze zijn natuurlijk een andere vorm en dikker dan 'normale' koekjes).

Alvast bedankt!

2

Re: Babyshower koekjes

Dat is toch best een hoog vormpje? Ik vraag me af of de koekjes niet gaan uitzakken door de warmte in de oven. Ik zou in ieder geval een recept voor suikerkoekjes nemen, geen zanddeeg, hoewel suikerkoekjes best hard worden en ik me afvraag of je er met je tanden nog doorheen kunt komen dan. Ik zou je koekjes voor het bakken goed koelen, zodat ze langer hun vorm houden in de oven en ze inderdaad langer bakken tot de randjes lichtbruin worden. Probeer het gewoon van tevoren uit, dat scheelt een hoop stress vlak vooraf. Trouwens, suikerkoekjes kun je wel 3 maanden bewaren als ze gebakken zijn.

Laat je weten of het lukte, ik ben wel heel benieuwd.

Tieneke

3

Ik ben bang dat het niet gaat lukken en je mal is niet meer goed schoon te krijgen.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

4

Hmm, ik denk dat ik iets anders ga verzinnen aangezien het volgende week al is haha. Bedankt voor jullie reacties!